Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • camielo420
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2016
    • 3

    #1

    Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik ben afgelopen week niet thuis geweest en het weer lijkt mijn plantje erg geraakt te hebben.
    Ze zag er afgelopen weekend nog netjes en fit uit maar begint het nu steeds slechter te krijgen.
    Voor de zekerheid heb ik haar maar even binnen achter het raam gezet aangezien de zon toch niet echt doorkomt de laatste dagen.

    Is dit enkel een kwestie van overbewatering of liggen hier nog andere problemen ten grondslag.
    Ik zou graag weten of er iets is wat ik kan doen.

    Mvg

    ps. Ik heb niet echt beschikking tot plek om een fatsoenlijke kweekkast of dergelijke te maken.
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

    Knippen, drogen, roken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • kanon
      Expert Grower
      420 MemberLucky Member
      • Sep 2015
      • 1387

      #3
      Re: Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

      Ik zou eerder zeggen als ik naar het blad kijk dat deze lang geen water heb gehad?

      hoe oud is de plant ?
      sigpic
      LED there be light

      Comment

      • camielo420
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • May 2016
        • 3

        #4
        Re: Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

        Hij is precies 2 maandjes oud vandaag.
        De aarde in de pot voelt zeker niet droog aan. Zal ik haar toch maar wat extra water geven?
        Of is ze inderdaad klaar om te oogsten?

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

          Die is niet meer te redden.. Ik zou oogsten wat er te oogsten valt, en het daar maar bij laten. Oplappen gaat niets uithalen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • camielo420
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • May 2016
            • 3

            #6
            Re: Verschrompeld en enig zins verkleurend balkonplantje

            Oké bedankt, ben er al mee begonnen. Hopen dat het nog wat wordt.
            Was mijn eerste kweek dus zal er maar een les uit trekken.

            Comment

            Bezig...