Problemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yazzaaar
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2016
    • 3

    #1

    Problemen

    Korting op 420shop
    Hey menschen,

    Ik heb enkele planten en die zijn bad gegaan. Gister vertoonden zei de eerste zwak ziek en misselijkheden en vandaag zette die lijn door. Het is hooguit om droevig van te worden. Iemand tips?

    Informatie
    Het is voor de buitenkweek, voornamelijk binnen geweest, enkel met warm weer buiten gezet, feminised planten, ph waarde op orde, zijn in de 4de week (is wat aan de late kant)

    Dit zijn de arme zusters!

    20160620_210905.jpg20160620_210913.jpg20160620_210859.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Problemen

    Die hebben veel te nat, veel te droog, veel te warm (verkeerde lamp?) of een combinatie van die mogelijkheden, gestaan.
    En er zitten wat beestjes in zo te zien.

    Denk dat je het best vast wat nieuwe zaden in de grond kunt doen.
    En nee, het is nog niet te laat.
    Je hebt nog wel een week of vijf om te starten als je een korte bloeier pakt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • yazzaaar
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jun 2016
      • 3

      #3
      Re: Problemen

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Die hebben veel te nat, veel te droog, veel te warm (verkeerde lamp?) of een combinatie van die mogelijkheden, gestaan.
      En er zitten wat beestjes in zo te zien.

      Denk dat je het best vast wat nieuwe zaden in de grond kunt doen.
      En nee, het is nog niet te laat.
      Je hebt nog wel een week of vijf om te starten als je een korte bloeier pakt.
      Is het mogelijk dat ik ze over pot, nieuwe potgrond gebruik en ze tot de eerst uitgekomen blaadjes in zet?

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Problemen

        neen ej denkt te hard na. zie wel mineervlieglarve sporen maar daar ga ze normaal echt niet van kapot.
        Last edited by FlintStoned; 21 June 2016, 08:02.

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #5
          Re: Problemen

          De eerste dodelijke slachtoffers van het jaar...
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Problemen

            Mineervlieg larven heb ik hier door de stengel naar buiten zien vreten bij jonge plantjes.
            Hoe dan ook, lijkt me een gevalletje kapotte wortels. Please try again.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • yazzaaar
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Jun 2016
              • 3

              #7
              Re: Problemen

              Bedankt voor de info!

              Comment

              Bezig...