Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is het de spint of toch wat anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is het de spint of toch wat anders

    Korting op 420shop
    Een paar plantjes zien er wat vreemd uit. Ik verwacht dat het de spint is maar ik denk ik vraag toch even een second opinion

    20170102_175324.jpg20170102_175317.jpg

    #2
    Re: Is het de spint of toch wat anders

    Wat het is, maakt nu niet meer uit. Spuiten met neemolie of gif doe je niet meer tijdens de bloei. En het probleem is zo uit de klauwen gelopen, dat je er toch niet meer van kunt winnen. Ik duim voor een goede afloop, maar ik vermoed dat ze over 2 weken kapot zijn.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Is het de spint of toch wat anders

      Er zit al ruim een week roofmijt in, buisje en zakjes. Deze week komen er nog meer binnen. Het is niet meer te redden? Het is maar bij 2 a 3 planten dat ze zo erg verkleurd zijn.

      Comment


        #4
        Re: Is het de spint of toch wat anders

        spint legt ze eitjes aan de onderkant van je blad inn de oksels van je zijtakken beginnen ze met hun web ,knip een blad wat er niet mooi meer uitziet af en ga ermee naar een growshop
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Is het de spint of toch wat anders

          Als ik de echt aangetaste planten verwijder uit de tent en weggooi dan moet de rest nog wel te redden zijn toch? Ik zie genoeg roofmijt rondlopen op de rest van de planten.

          Comment


            #6
            Re: Is het de spint of toch wat anders

            Zelf zou ik het proberen te redden, ik hou wel van een uitdaging. Anders heb je toch lege ruimte in je kast..
            Maar realistisch gezien zijn de planten dusdanig toegetakeld dat je niet hoeft te rekenen op beterschap. De schade is gewoon al erg groot, bijna 70% van het blad kan zijn werk niet meer doen door die schade. Dat betekent dat je plant 70% minder energie overhoudt om in de toppen te steken. Is dat de moeite waard? Weet ik niet.
            Of je de planten weg haalt of niet, de schade is er toch, en de beestjes ook. Dat worden er niet minder als je wat planten weghaalt. Die roofmijt is over 2 weken pas op zijn piek (ofwel: meer roofmijt dan andere beestjes). Dus of die veel uit haalt, dat weet ik ook niet.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Is het de spint of toch wat anders

              dit kan je wel een plaagje noemen !
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: Is het de spint of toch wat anders

                zo, in 1 nachtje is het compleet uit de hand gelopen, webben webben webben. Bye bye, volgende keer beter

                Comment


                  #9
                  Re: Is het de spint of toch wat anders

                  Zonde man, misschien is het een troost dat we allemaal wel eens een mislukte ronde hebben gehad en anders komt die nog

                  Nu mag je even aan de bak met de hele kweekruimte schoonmaken plus alles wat er in staat/hangt.




                  !(◎_◎)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X