Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kunstmest gestrooid, planten half dood..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kunstmest gestrooid, planten half dood..

    Stekje van 2e plantje lijkt het nog steeds te doen, op hoop en zegen dan maar..
    De grootste plant hier bleek gisteren een mannetje te zijn, ik was er zo trots op, zo,n mooie grote struik.
    Deze heb ik gisteren een enkeltje compostbak gegeven.

    En inderdaad ik ga vandaag 5 femi lowriders2 bestellen, moet nog net kunnen denk ik.

    In ieder geval heb ik dit jaar een hoop geleerd, volgend jaar gaan we ervoor.
    eerst de tuin grond bewerken, februarie ontkiemen, maart in de tuin, goed ondersteunen, en geen tot weinig extra bemesting.
    Daarnaast start ik volgend jaar meer gurilia kweken, dit zal overgens geen femi zaad zijn.

    Voor nu:
    Hopen dat de laatse plant een vrouwtje is, en dat het stekje nog gaat wortelen zodat ik daar toch nog een miniplantje aan over houdt.

    Comment


      #17
      Re: Kunstmest gestrooid, planten half dood..

      Maart is te vroeg om ze buiten te zetten denk ik. Heb je kans dat ze doodvriezen.
      Na ijsheiligen (half mei) kun je ze buiten zetten.
      Ikzelf heb ze een maandje voorgegroeid en dit jaar eind april buiten gezet.

      Succes met stekken

      Comment

      Bezig...
      X