Kunstmest gestrooid, planten half dood..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • snaaps
    Retired
    • Jun 2009
    • 181

    #16
    Re: Kunstmest gestrooid, planten half dood..

    Stekje van 2e plantje lijkt het nog steeds te doen, op hoop en zegen dan maar..
    De grootste plant hier bleek gisteren een mannetje te zijn, ik was er zo trots op, zo,n mooie grote struik.
    Deze heb ik gisteren een enkeltje compostbak gegeven.

    En inderdaad ik ga vandaag 5 femi lowriders2 bestellen, moet nog net kunnen denk ik.

    In ieder geval heb ik dit jaar een hoop geleerd, volgend jaar gaan we ervoor.
    eerst de tuin grond bewerken, februarie ontkiemen, maart in de tuin, goed ondersteunen, en geen tot weinig extra bemesting.
    Daarnaast start ik volgend jaar meer gurilia kweken, dit zal overgens geen femi zaad zijn.

    Voor nu:
    Hopen dat de laatse plant een vrouwtje is, en dat het stekje nog gaat wortelen zodat ik daar toch nog een miniplantje aan over houdt.

    Comment

    • Tosti
      Retired
      • Jun 2009
      • 306

      #17
      Re: Kunstmest gestrooid, planten half dood..

      Maart is te vroeg om ze buiten te zetten denk ik. Heb je kans dat ze doodvriezen.
      Na ijsheiligen (half mei) kun je ze buiten zetten.
      Ikzelf heb ze een maandje voorgegroeid en dit jaar eind april buiten gezet.

      Succes met stekken

      Comment

      Bezig...