Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Propagator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Propagator?

    Korting op 420shop
    Ik wil graag goede stekken maken, wat kan ik daar het best voor doen? Ik denk zelf dat zo'n propagator met verwarming wel goed is (in combinatie met zo'n Root Riot Propagation Kit, waarook Clonex bij zit). En ze hebben er daar (Alien) een kleine "Heated Serre", die volgens Alien: "Zal altijd rond de 19 graden zitten".

    Of is het ook goed te doen zonder zo'n kastje en lampen?

    Thanks

    #2
    Re: Propagator?

    Zo'n propagator ding is wel handig, warmte stimuleert de wortels en het is heel goedkoop, dus waarom niet?

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: Propagator?

            Ik heb nu 3 props gekocht, maar erg laag zijn ze wel. Heb ze met plexiglas verhoogd, zal er nog eens een foto van maken, en nu passen stekjes er met gemak in.
            Hij staat gewoon op de vensterbank.

            Ik heb er tot nu toe (mijn enige) 2 aangeslagen stekjes van onderuit gehaald. En er staan nog een hoop zaadjes in te kiemen.

            PS: Ze zijn niet verwarmd, maar er is altijd een temperatuur van tussen de 20 en 30 graden. En een LV van 50 tot 90 %.

            Comment


              #7
              Re: Propagator?

              Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
              Met zo een vierkante meter kan je een growshop bevoorraden .

              Als je het totaal plaatje bekijkt zal je ook veel duurder uitkomen.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Propagator?

                      klonen hebben in het begin meer warmte dan licht nodig. Hoe stabieler je temperatuur, hoe rapper ze wortelen. Deze is alvast een mooie tread om je op weg te helpen klonen-stekken-maken-t248.html.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Propagator?

                        Mijn prop met verwarmd matje kwam uit op 30 euro.

                        Comment

                        Bezig...
                        X