Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Iemand ervaring met dit goedje ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met dit goedje ?

    Korting op 420shop
    Hi , zit nu in dag 4 12/12 en mn voor bemeste aarde zal nu zo onder hand wel zonder voeding komen te zitten (canna terra professional). Heb nog 1,5 week groei en deze fles kalong grow 6-3 , iemand ervaring met dit spul ?

    #2
    Ga uiteraard de kalong flower kopen als ik de grow ga gebruiken .
    Attached Files

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman View Post
      Ga uiteraard de kalong flower kopen als ik de grow ga gebruiken .
      Wat bedoel je precies?
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        ganjagast in de groei fase gebruik je een groei voeding en in de bloei een bloei voeding (flower) , ik heb kalong grow (groei) dus als ik besluit deze te gebruiken dan ga ik dus ook de kalong bloei kopen omdat ik vaak lees dat het niet verstandig is om verschillende merken door elkaar te gebruiken , kan niet echt reviews vinden dus vraag hier of iemand dit kent/gebruikt .

        Comment


          #5
          Waarom zou het niet verstandig zijn om verschillende merken door elkaar te gebruiken? Ik heb aptus, plagron, biobizz en een fles van de aveve.

          Comment


            #6
            Maar jij bent een uniek geval Beo
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              En bio nova. Elke fles een ander functie.

              Gewoon proberen trouwens, met voeding kan je weinig verkeerd doen qua merken.



              Comment


                #8
                Dit is mn 2e binnen kweek en heel veel mensen raden het af van alles door elkaar te flikkeren dus ik ga liever op safe .

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman View Post
                  ganjagast in de groei fase gebruik je een groei voeding en in de bloei een bloei voeding (flower) , ik heb kalong grow (groei) dus als ik besluit deze te gebruiken dan ga ik dus ook de kalong bloei kopen omdat ik vaak lees dat het niet verstandig is om verschillende merken door elkaar te gebruiken
                  kan problemen geven.
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #10
                    Waarom? Planten hebben npk's nodig en licht. Waar die npk's vandaan komen maakt niet uit, zolang ze maar snel kunnen opgenomen worden.

                    Comment


                      #11
                      Mee eens beo. NPK zit in elk voeding flesje ongeacht het merk en het licht is van groot belang natuurlijk.

                      Echter zijn er ook verslagen te vinden elders waar de kweker dus met blokkades kwam te kampen waardoor de oogst uiteindelijk zeer tegenviel. Dit als je je aan de (kweek)schema houdt van die gasten en ook vooral het combineren van bladvoeding (met andere merken voeding) blijkt niet handig te zijn. Dus bladvoeding kan het beste wel van hetzelfde merk zijn als je groei/bloei voeding zeker als je met schema's werkt.
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #12
                        Ongeacht welk medium en merk je gebruikt, als je je aan schema's houdt dan krijg je bladproblemen.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          Ongeacht welk medium en merk je gebruikt, als je je aan schema's houdt dan krijg je bladproblemen.
                          Dat blijkt wel, lees die verslagen eens op die Amerikaanse forums, zijn bijna 'allemaal' over bemeste planten en ze houden om een of andere reden altijd aan die schema's. Kan het zelf niet beamen (nog niet ), dit omdat ik wellicht eigenwijs ben en begin met voeden als ik denk dat het nodig is. Gewoon gierig denken, dan overvoed je ze niet zo gemakkelijk.
                          Ad usum proprium!

                          Comment


                            #14
                            ganjagast hahahhaa gierig denken , hebben wij nederlanders geen moeite mee

                            Comment


                              #15
                              kaaiman We invented that shizzle. De grondleggers van het gierig zijn hehehe
                              Ad usum proprium!

                              Comment

                              Bezig...
                              X