Iemand ervaring met dit goedje ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kaaiman
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 228

    #1

    Iemand ervaring met dit goedje ?

    Korting op 420shop
    Hi , zit nu in dag 4 12/12 en mn voor bemeste aarde zal nu zo onder hand wel zonder voeding komen te zitten (canna terra professional). Heb nog 1,5 week groei en deze fles kalong grow 6-3 , iemand ervaring met dit spul ?
  • kaaiman
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 228

    #2
    Ga uiteraard de kalong flower kopen als ik de grow ga gebruiken .
    Attached Files

    Comment

    • ganjagast
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2016
      • 2881

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman
      Ga uiteraard de kalong flower kopen als ik de grow ga gebruiken .
      Wat bedoel je precies?
      Ad usum proprium!

      Comment

      • kaaiman
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 228

        #4
        ganjagast in de groei fase gebruik je een groei voeding en in de bloei een bloei voeding (flower) , ik heb kalong grow (groei) dus als ik besluit deze te gebruiken dan ga ik dus ook de kalong bloei kopen omdat ik vaak lees dat het niet verstandig is om verschillende merken door elkaar te gebruiken , kan niet echt reviews vinden dus vraag hier of iemand dit kent/gebruikt .

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Waarom zou het niet verstandig zijn om verschillende merken door elkaar te gebruiken? Ik heb aptus, plagron, biobizz en een fles van de aveve.

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            Maar jij bent een uniek geval Beo
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              En bio nova. Elke fles een ander functie.

              Gewoon proberen trouwens, met voeding kan je weinig verkeerd doen qua merken.



              Comment

              • kaaiman
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2016
                • 228

                #8
                Dit is mn 2e binnen kweek en heel veel mensen raden het af van alles door elkaar te flikkeren dus ik ga liever op safe .

                Comment

                • ganjagast
                  Elite Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2016
                  • 2881

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman
                  ganjagast in de groei fase gebruik je een groei voeding en in de bloei een bloei voeding (flower) , ik heb kalong grow (groei) dus als ik besluit deze te gebruiken dan ga ik dus ook de kalong bloei kopen omdat ik vaak lees dat het niet verstandig is om verschillende merken door elkaar te gebruiken
                  Ah, oké Ben het gedeeltelijk met je eens.
                  Start je de groei/bloei met kalong en je gebruikt iets van plagron erna omdat je geen kalong meer hebt, blijf dan plagron gebruiken tot het einde en niet opnieuw switchen zodra je weer een nieuwe voorraad kalong hebt.. Dat kan problemen geven.
                  Ad usum proprium!

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #10
                    Waarom? Planten hebben npk's nodig en licht. Waar die npk's vandaan komen maakt niet uit, zolang ze maar snel kunnen opgenomen worden.

                    Comment

                    • ganjagast
                      Elite Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2016
                      • 2881

                      #11
                      Mee eens beo. NPK zit in elk voeding flesje ongeacht het merk en het licht is van groot belang natuurlijk.

                      Echter zijn er ook verslagen te vinden elders waar de kweker dus met blokkades kwam te kampen waardoor de oogst uiteindelijk zeer tegenviel. Dit als je je aan de (kweek)schema houdt van die gasten en ook vooral het combineren van bladvoeding (met andere merken voeding) blijkt niet handig te zijn. Dus bladvoeding kan het beste wel van hetzelfde merk zijn als je groei/bloei voeding zeker als je met schema's werkt.
                      Ad usum proprium!

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #12
                        Ongeacht welk medium en merk je gebruikt, als je je aan schema's houdt dan krijg je bladproblemen.

                        Comment

                        • ganjagast
                          Elite Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2016
                          • 2881

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                          Ongeacht welk medium en merk je gebruikt, als je je aan schema's houdt dan krijg je bladproblemen.
                          Dat blijkt wel, lees die verslagen eens op die Amerikaanse forums, zijn bijna 'allemaal' over bemeste planten en ze houden om een of andere reden altijd aan die schema's. Kan het zelf niet beamen (nog niet ), dit omdat ik wellicht eigenwijs ben en begin met voeden als ik denk dat het nodig is. Gewoon gierig denken, dan overvoed je ze niet zo gemakkelijk.
                          Ad usum proprium!

                          Comment

                          • kaaiman
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2016
                            • 228

                            #14
                            ganjagast hahahhaa gierig denken , hebben wij nederlanders geen moeite mee

                            Comment

                            • ganjagast
                              Elite Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2016
                              • 2881

                              #15
                              kaaiman We invented that shizzle. De grondleggers van het gierig zijn hehehe
                              Ad usum proprium!

                              Comment

                              Bezig...