Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bloemetje uit tak gestoten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• bloemetje uit tak gestoten

Korting op 420shop
    Hallo

Ik vroeg me af of een topje zich herstelt nadat de bloem eruit is gestoten? Ik heb een ongelukje gehad waarbij een plank op mijn plant viel. Gelukkig is slechts één top aangedaan. De plant is 30 dagen oud en is een autoflower. De hoofdtak en 2 zijtakken groeien het snelst en één van deze zijtakken is aangedaan. Ik probeer zoveel mogelijk zelfvoorzienend te zijn als het gaat om antwoorden vinden op mijn (beginners) vragen, maar deze kwam ik even niet uit.

Met vriendelijke groet!

Afwachten ! Autoflowers zijn rare dames de eene kan beter tegen een stootje dan de andere .. normaal komt dit wel goed afwachten dus .

Comment

Ga ik doen. Thanks!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Working...
      X