Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bloemetje uit tak gestoten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloemetje uit tak gestoten

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Afwachten ! Autoflowers zijn rare dames de eene kan beter tegen een stootje dan de andere .. normaal komt dit wel goed afwachten dus .

    Comment


      #3
      Ga ik doen. Thanks!

      Comment


        #4
        Wat ga je doen ?

        Normaal zou die tak zich gedragen alsof hij was getopt.
        Denk dat een autoflower te kort groeit om dat te doen.
        Hoe is het ermee ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Met 'Ga ik doen' bedoelde ik afwachten.Er bleek toen alleen meer schade te zijn dan alleen een zijtak. De zijtak heb ik geknipt en uiteindelijk de plant ook moeten toppen. Geen slechte keuze, want ze is nu 80 centimeter hoog en heeft vier hele mooie toppen. (en vier kleintjes) Ik had verwacht dat de plant kort na de knak in bloei zou raken en zich niet meer zou herstellen, maar ze heeft nog zeker 3 weken doorgegroeid. Ik heb inmiddels een aantal planten uit mijn kweekruimte moeten halen vanwege ruimte gebrek, dus een takje minder is niet meer zo'n probleem. Op de foto rechts betreffende plant.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Last edited by Critical Tony; 20 May 2017, 22:44.

          Comment


            #6
            Ennnnn..... De kerel van wie ik de zaadjes gekocht heb, had zich vergist. Ze blijken geen autoflowers te zijn maar gewoon gefemiseerd.

            Ik vond het al vreemd (1st time grower) dat ze niet fatsoenlijk gingen bloeien en uiteindelijk dat ze zo mega groot werden! Uiteindelijk heb ik ze een paar weken geleden op 12\12 gezet en met goede resultaten. Bloemetjes genoeg!

            Tis wat..
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.
            Last edited by Critical Tony; 4 June 2017, 12:53.

            Comment

            Bezig...
            X