Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wanneer mijn bloei lamp gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer mijn bloei lamp gebruiken

    Korting op 420shop
    Moet ik mijn groei lamp eruit gelijk bij 12 uurtje licht of pas bij bloei verschijnsels mijn bloei lamp ering , probeer een duidelijke antwoord tekrijgen want heb ze vandaag in de bloei gezet

    #2
    De bloei begint pas als er echt al mini-topjes gevormd worden.
    Dat is het moment dat de bloeilamp erin gaat en dat je met bloeivoeding start omdat ze tot die tijd groeien.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      na een weekje 12 ken de andere lamp er wel in
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Isgoed thanks zal het dan ering doen wanneer ik de witte hartjes zie

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kevinboy40 View Post
          Moet ik mijn groei lamp eruit gelijk bij 12 uurtje licht of pas bij bloei verschijnsels mijn bloei lamp ering , probeer een duidelijke antwoord tekrijgen want heb ze vandaag in de bloei gezet
          zou t gewoon einde snelle groei / beging groeistagnatie dus voor generative fase dus ongeveer 2 weken na dat je ze 12/12 hebt gezet omdat de plant in deze tijd juis zijn groei extra door zet heeft bloeilamp voor die tijd meer nadeel dan voordeel lijkt mij. dit is ook de beste tijd om van groei op bloei voeding over te stappen

          Comment


            #6
            En wat zijn de specs van uw lampen want als de bloei 600 watt is en de groei er 100, tsja.

            Comment


              #7
              Ik stak mijn bloeilampen aan vanaf ze een 15 a 20 cm waren

              Comment

              Bezig...
              X