Moet ik mijn groei lamp eruit gelijk bij 12 uurtje licht of pas bij bloei verschijnsels mijn bloei lamp ering , probeer een duidelijke antwoord tekrijgen want heb ze vandaag in de bloei gezet
Wanneer mijn bloei lamp gebruiken
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
-
zou t gewoon einde snelle groei / beging groeistagnatie dus voor generative fase dus ongeveer 2 weken na dat je ze 12/12 hebt gezet omdat de plant in deze tijd juis zijn groei extra door zet heeft bloeilamp voor die tijd meer nadeel dan voordeel lijkt mij. dit is ook de beste tijd om van groei op bloei voeding over te stappenComment
-






Comment