Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Voeding geven aan wietplantje (buiten)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding geven aan wietplantje (buiten)

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik ga over 2 dagen beginnen met het groeien van mijn allereerste wietplant!
    Ik heb gekozen voor "Royal Haze" van queenseeds (autoflower&feminized). Een kruising tussen Amnesia en skunk (mijn twee favoriete soorten).
    Nou zit ik al meer dan 3 dagen lang tips&tricks en beginners videos/blogs to lezen/kijken en loop ik vast op 1 puntje, namelijk voeding.

    Ik heb hier zo veel dingen over gelezen dat ik overspoeld ben met informatie en de weg een beetje kwijt ben.
    Voor mijn grond zat ik te denken aan Biobizz lightmix of allmix (welke is beter voor een autoflower?).
    maar welke voedingsmiddelen moet ik nemen? Aangezien ik al aarde neem van Biobizz, waarom niet gelijk voedingsmiddelen van Biobizz?
    Ik zag een leuke beginners set van hun https://www.trinacria.nl/biobizz-try...UaAk2AEALw_wcB
    Is dit genoeg of heb ik andere/meerdere soorten voeding nodig, is voeding uberhaupt wel echt nodig of kan je zonder?

    Dan nu mijn laatste vraag is wanneer ik mijn plant moet voeden, ik heb hier en daar een voedingsschema voorbij zien vliegen maar werkt dat hetzelfde bij een wiet plantje?

    Excuseer mij voor al deze (waarschijnlijk simpele) vragen. Ik wil gewoon een goede start hebben en niet met geluk spelen in mijn avontuur.

    Groeten,

    Tom

    #2
    Hoe ver ben je al gekomen ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X