Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Overpotten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overpotten?

    Korting op 420shop
    Hey beste mensen. Vraagje, weet iemand of het mogelijk is dat de onderste zij-vertakkingen als eerst gaan hangen, en dat de plant dan aangeeft dat het tijd is om te overpotten? De oudste Northern Light, die zit nu 17 dagen in een 700ml potje en de bedoeling was 3 weken in een 700ml pot. Zag daarvoor niks na vandaag dus. Geeft het plantje aan dat het tijd is om te verhuizen naar een groter pot? Tips, tricks, links en alle overige hulp is welkom. Alvast bedankt
    Ad usum proprium!

    #2
    Persoonlijk kijk ik altijd naar de onderkant van de potten om te kijken hoeveel wortels er uit de gaatjes komen; zie je er een paar of zijn ze de gaatjes al aan het verstikken? over zijtakken die aangeven dat de plant wil worden overgepot weet ik niks

    Comment


      #3
      Heey.. Ik zie nu maar een klein worteltje uitsteken aan de onderkant en dat is alles. Ik meen ook ergens eens gelezen te hebben dat de wortels aan de onderkant verder groeien als er geen ruimte meer in de pot is, dus nog voor rootbound. Zou dit dan toch het beste moment zijn om te overpotten?

      Ben bang dat ik de plant er te vroeg uit zijn potje schuif en dat het aarde uit elkaar valt en de wortels beschadigen, dat wil ik absoluut niet hebben, dacht daarom het beste even na te vragen. Ik wil ook weer niet te lang wachten ivm rootbound hehehe
      Ad usum proprium!

      Comment

      Bezig...
      X