Hey beste mensen. Vraagje, weet iemand of het mogelijk is dat de onderste zij-vertakkingen als eerst gaan hangen, en dat de plant dan aangeeft dat het tijd is om te overpotten? De oudste Northern Light, die zit nu 17 dagen in een 700ml potje en de bedoeling was 3 weken in een 700ml pot. Zag daarvoor niks na vandaag dus. Geeft het plantje aan dat het tijd is om te verhuizen naar een groter pot? Tips, tricks, links en alle overige hulp is welkom. Alvast bedankt
Overpotten?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Heey.. Ik zie nu maar een klein worteltje uitsteken aan de onderkant en dat is alles. Ik meen ook ergens eens gelezen te hebben dat de wortels aan de onderkant verder groeien als er geen ruimte meer in de pot is, dus nog voor rootbound. Zou dit dan toch het beste moment zijn om te overpotten?
Ben bang dat ik de plant er te vroeg uit zijn potje schuif en dat het aarde uit elkaar valt en de wortels beschadigen, dat wil ik absoluut niet hebben, dacht daarom het beste even na te vragen. Ik wil ook weer niet te lang wachten ivm rootbound hehehe
Ad usum proprium!Comment





Comment