Hallo , ik ben nieuw opt forum en stel me even voor. Ben amateur,2jaar.ben van jullie zuiderste grenzen en rook al heel wat jaartjes stevig door.ik bedank jullie direct voor alle info die ik hier al vond.
Nu vandaag heb ik iets voor gehad!!
Gisteren zitten knoeien met timers en mijn UVB lamp is deze dag midden in de bloei op het juist uur aan gegaan maar is niet uit gegaan en heeft zelfs de 12/12 schema overschreden met 2u30 min. Ze kregen dus vandaag 14u30 licht i.p.v. 12
Wat denken jullie wat ik nu best doe?
Laat ik het zo of geef ik ze nu toch een nacht van 12u terug en start de lamp vanavond 2u30 later op zodat ze 12u donker gekregen hebben ?
zou ik hermafrodieten kunnen krijgen ?
het gaat om feminised grand daddy’s...
ik kijk uit vandaag naar antwoorden en hoop ze snel te krijgen want de klok tikt verder .
Alvast bedankt !en hopelijk geen stommiteiten meer met timers nu
Nu vandaag heb ik iets voor gehad!!
Gisteren zitten knoeien met timers en mijn UVB lamp is deze dag midden in de bloei op het juist uur aan gegaan maar is niet uit gegaan en heeft zelfs de 12/12 schema overschreden met 2u30 min. Ze kregen dus vandaag 14u30 licht i.p.v. 12
Wat denken jullie wat ik nu best doe?
Laat ik het zo of geef ik ze nu toch een nacht van 12u terug en start de lamp vanavond 2u30 later op zodat ze 12u donker gekregen hebben ?
zou ik hermafrodieten kunnen krijgen ?
het gaat om feminised grand daddy’s...
ik kijk uit vandaag naar antwoorden en hoop ze snel te krijgen want de klok tikt verder .
Alvast bedankt !en hopelijk geen stommiteiten meer met timers nu
Comment