Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

SOSTimer kapot.1dag te lang licht in bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    SOSTimer kapot.1dag te lang licht in bloei

    Korting op 420shop

    #2
    Zal wel meevallen, eenmalig 2,5 uur extra. Zou me er niet te druk over maken.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Gewoon zo laten.

      Comment


        #4
        Bedankt al voor jullie reacties , heel snel , leuk.
        Ondertussen las ik hier in de topics ergens achteraan rond pagina 46 iets van te veel licht.
        Er werd uitgelegd dat er overdag groeihormonen aangemaakt worden die tijdens de 12u durende nacht weer volledig afgebroken worden.zo blijft de plant dus in bloei. Zou ik dan beter niet deze korte nacht die zou komen vandaag van 9u30 een beetje verlengen naar 11u...of 12?
        dan de lamp vanavond later laten Opstarten en vandaar af aan weer op 12/12 ? Vorige oogst mislukt daarmee wil ik deze absoluut goed doen.
        alvast nog is bedankt mensen

        Comment


          #5
          Yep, niks aan doen, beter 1 dag stress dan 2 dagen.
          Zou ff een paar euro investeren in een goeie schakelkast en niet die cheapo timers gebruiken.
          Daar hadden we je voor kunnen waarschuwen want da's algemeen bekend dat die vroeg of laat blijven hangen of niet meer aan gaan.

          Gevolgen ?
          Idunno..stekken, zaad, breeder, foto's, te weinig info.

          Bij feminised zaad is er altijd een grotere kans op herma's, zeker als je zaad van bepaalde groot-adverteerders hebt.
          Kun je niks aan doen nu. Gewoon afwachten.

          * ohja, je weet dat je van UV-B vrij acuut huidkanker kan krijgen, oogschade en schade aan je DNA via de huid ?

          Daarom wordt het hier nauwelijks gebruikt.
          De risico's zijn veel groter dan de voordelen.
          Last edited by QnQ; 7 March 2019, 14:44.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Attached Files
            Last edited by QnQ; 7 March 2019, 16:37. Reden: 5 posts samengevoegd. Je kan een post ook aanpassen ;)

            Comment


              #7
              UVB breekt bladgroen af. Dus eerder schadelijk dan dat het bevorderlijk zou zijn. Het breek dus ook schimmels etc af, maar je weet niet wat teveel is. Dus beter uit laten. Wat in die post staat klopt ook niet, mens en dier zijn voorzien op dagen van 24 uur, dat zit er zo in gebakken. Vanaf 12 uur donker gaan ze bloeihormonen aanmaken en gaat de plant in bloei.

              Comment


              • Noluckforme
                Noluckforme commented
                Editing a comment
                Ok. Bedankt voor de info. Ik ga me nog wel wat verdiepen over de UVB lamp en laat ze denk ik voorlopig achterwege toch

              #8
              Moet ik nu met mijn gewone cmh lamp ook voorzorg maatregelen nemen denken jullie ? Als ik ze water ga geven bv?

              Comment


                #9

                Comment


                • Noluckforme
                  Noluckforme commented
                  Editing a comment
                  Ooo dat is goed nieuws , idd enkel UVB lamp. Wel even de deur geopent op een kier voor verificatie of ze dan al dan niet Brande en welk licht er nog Brande. Op de camera is dat niet altijd duidelijk. 1 seconde of 2 maar daarna deur weer toe. Dan met app UVB lamp uit gezet.en nog is gekeken met de deur op een kiertje dus weer 1 of 2 sec licht inval. Wel ni niet zo veel licht . Is in de stal.
              Bezig...
              X