Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vraagje ivm microscoopfotos : hoort dit er zo uit te zien ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje ivm microscoopfotos : hoort dit er zo uit te zien ??

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik zie 1 foto, misschien kun je nog een poging wagen om de andere toe te voegen ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Hey

      www.cnnbs.nl/is-het-al-oogsttijd/

      Comment


        #4
        Beste Jointjedraaiers, we moeten even praten over cnnbs.nl

        (ter informatie)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Jura
          Jura commented
          Editing a comment
          sorry QnQ

          dacht dat het ging om de oogst tijdstip

          en zal in toekomst cnnbs.nl niet meer gebruiken als voorbeeld zijn inderdaad misleidend

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ik dacht ook dat het een oogstvraag was

        #6
        zo, denk dat het nu wel gelukt is
        Moet er wel even bij vermelden dat het gaat om wiet die ik kocht, en dus vooral om te weten of ermee geknoeid is, of er iets abnormaals te zien is.
        Hoop dat dit oke is...
        Alvast bedankt voor jullie reactie

        Comment


          #7
          Op de eerste foto, dat wazige zwarte dingetje, een dood spintje misschien ?
          En op die een-na-laatste foto, dat plukje witte sprietjes linksonder wijkt wat af.
          Ik kan niet zeggen of het een schimmel is of niet, ik vind dat erg lastig om voor 100% te zeggen, het kan net zo goed niks zijn.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Op de eerste foto, dat wazige zwarte dingetje, een dood spintje misschien ?
            En op die een-na-laatste foto, dat plukje witte sprietjes linksonder wijkt wat af.
            Ik kan niet zeggen of het een schimmel is of niet, ik vind dat erg lastig om voor 100% te zeggen, het kan net zo goed niks zijn.
            Oke, heel erg bedankt voor uw reactie. Ik vermoed dat als de wiet bewerkt zou zijn dat het dan wel duidelijk te zien zou zijn?
            Verder had ik nog 1 vraagje : kan men aan de hand van een foto van een topje (dus niet de ganse plant) zien of het om indica of sativa gaat ? Domme vraag misschien. Concreet : verkoper beweert dat het amnesia haze is, volgens mij gaat het om een indica dominant soortje....kan natuurlijk ook zijn dat ik me compleet vergis... 1.jpg 2.jpg
            1e foto zonder flash, 2e foto zelfde wiet met flash

            Comment


              #9
              Sativa is meer actieve high, tijdens de dag interessant om te blowen
              indica is meer couch lock,lam tam slaperig.
              dat is mijn ervaring
              The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
              5 lekkere grieten onder de zon

              Comment


                #10

                Comment

                Bezig...
                X