Kan ik nog verpotten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Budapprentice
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2018
    • 32

    #1

    Kan ik nog verpotten

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    kort vraagje, door ruimte gebrek en het feit dat ik met 22 dames ben begonnen op Mn balkon heb ik meerdere planten in de zelfde pot staan. Het zijn non-auto fem hybride plantjes. Ze zijn alleen redelijk hard gegroeid.

    Aangezien ze nog niet in bloei staan, vraag ik me af of het slim is nog te verpotten? De wortelkluiten zijn namelijk met elkaar vergroeid.

    bvd voor je reactie
    Attached Files
    Last edited by Budapprentice; 10 August 2019, 08:38. Reden: Extra pic
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #2
    Zelf denk ik dat je daar niet meer aan moet beginnen dat had je eerder moeten doen

    Je planten zijn u zo groot dat de kluit zo verweven is dat je deze helemaal kapot moet trekken en als ze genoeg tijd hebben om te herstellen zou dat wel kunnen

    Alleen zo met de bloei voor de deur heeft de plant te weinig tijd om goed te herstellen en gaat dit ten koste van je opbrengst

    In dit stadium zou ik ze laten staan dan maar bijvoeden .

    Comment

    • Weske
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2018
      • 1237

      #3
      Nee ik zou het niet doen de wortels zijn al uitgeschoten en zitten waarschijnlijk door elkaar heen.

      ik denk je alles kapot maakt in de pot als je gaat overpotten
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Nope, die kan je niet meer uit elkaar halen zonder beschadiging en minstens een week stilstand.

        Mja, plek zat toch ?
        Zo is die pot lekker snel droog.
        Je zult ze inderdaad wel bij elke waterbeurt moeten voeren.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Budapprentice
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2018
          • 32

          #5
          Dank iedereen voor de snelle en vele reacties! Verhaal is duidelijk volgend jaar beter plannen

          qua bijvoeden, ik werk met met biobizz schema en voeding. Moet ik dan dubbel gaan doseren of hoe weet ik wat genoeg extra voeding is?

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Dan gewoon je schema aanhouden met extra voeden bedoelen we dat je voeding gaat geven tegenover niks geven .
        Bezig...