Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kan ik nog verpotten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik nog verpotten

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    kort vraagje, door ruimte gebrek en het feit dat ik met 22 dames ben begonnen op Mn balkon heb ik meerdere planten in de zelfde pot staan. Het zijn non-auto fem hybride plantjes. Ze zijn alleen redelijk hard gegroeid.

    Aangezien ze nog niet in bloei staan, vraag ik me af of het slim is nog te verpotten? De wortelkluiten zijn namelijk met elkaar vergroeid.

    bvd voor je reactie
    Attached Files
    Last edited by Budapprentice; 10 August 2019, 09:38. Reden: Extra pic

    #2
    Zelf denk ik dat je daar niet meer aan moet beginnen dat had je eerder moeten doen

    Je planten zijn u zo groot dat de kluit zo verweven is dat je deze helemaal kapot moet trekken en als ze genoeg tijd hebben om te herstellen zou dat wel kunnen

    Alleen zo met de bloei voor de deur heeft de plant te weinig tijd om goed te herstellen en gaat dit ten koste van je opbrengst

    In dit stadium zou ik ze laten staan dan maar bijvoeden .

    Comment


      #3
      Nee ik zou het niet doen de wortels zijn al uitgeschoten en zitten waarschijnlijk door elkaar heen.

      ik denk je alles kapot maakt in de pot als je gaat overpotten
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        Nope, die kan je niet meer uit elkaar halen zonder beschadiging en minstens een week stilstand.

        Mja, plek zat toch ?
        Zo is die pot lekker snel droog.
        Je zult ze inderdaad wel bij elke waterbeurt moeten voeren.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Dank iedereen voor de snelle en vele reacties! Verhaal is duidelijk volgend jaar beter plannen

          qua bijvoeden, ik werk met met biobizz schema en voeding. Moet ik dan dubbel gaan doseren of hoe weet ik wat genoeg extra voeding is?

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Dan gewoon je schema aanhouden met extra voeden bedoelen we dat je voeding gaat geven tegenover niks geven .
        Bezig...
        X