Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Ik denk zelf dat het een dame is maar ben er niet zeker van. Zie zowel vrouwelijk als mannelijk geslacht of zijn het beide stampers allen is de ander wat verder gevorderd ?
Klopt er zijn inderdaad haartjes te zien maar dat stampertje ernaast heeft ze nog niet, ook leek het wat meer op mannelijk geslacht. De andere reguliere plant blijkt ook een dame te wezen maar die heeft net als wat ik vaker terug zie, een stamper met haartjes -aan de rechterkant. Ballen zitten aan de linkerkant als het goed is?
Had er niet op gerekend maar heb dus een dochter erbij
Aangezien ik geen verslag heb op dit moment post ik even wat pics hier dan.
De eerste foto is onder het licht genomen en de andere erboven. De reguliere plant (strawberry daquiri F2) rechtsonder
En dan nog de andere reguliere plant en dit blijkt een dame te wezen, Ze showed al een tijdje terug, ze heeft een stamper met haartjes.
Dit is de plant die ik ga bestuiven met feminzed pollen om zo me eigen zaadjes op te kweken.
Comment