Hulp nodig geslacht bepalen..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #1

    Hulp nodig geslacht bepalen..

    Korting op 420shop
    Ik denk zelf dat het een dame is maar ben er niet zeker van. Zie zowel vrouwelijk als mannelijk geslacht of zijn het beide stampers allen is de ander wat verder gevorderd ?

    DSC_1102_copy.jpg
    Ad usum proprium!
  • Weske
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2018
    • 1237

    #2
    Ik denk dat het beide stampers zijn eerlijk gezegd
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #3
      Getopt zie ik?
      Voor mij lastig te zien maar
      ik houd heb op damens...

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Correct Ipie heb haar net als de grotere zussen getopt. Nu heb ik nogmaals een node lager moeten gaan want heb ze ietwat te hard laten groeien
    • SweetMango
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1252

      #4
      Lijkt op een haartje toch?161D2600-EAEC-4C47-8316-3D88B5E36BF8.jpeg
      sigpic

      Comment


      • SweetMango
        SweetMango commented
        Editing a comment
        Ipie haha, tis de foto van ganja maar dan vergroot

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Dom, dom,dom van me!

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
    • ganjagast
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2016
      • 2881

      #5
      Dank voor jullie hulp heren!

      Klopt er zijn inderdaad haartjes te zien maar dat stampertje ernaast heeft ze nog niet, ook leek het wat meer op mannelijk geslacht. De andere reguliere plant blijkt ook een dame te wezen maar die heeft net als wat ik vaker terug zie, een stamper met haartjes -aan de rechterkant. Ballen zitten aan de linkerkant als het goed is?

      Had er niet op gerekend maar heb dus een dochter erbij

      Aangezien ik geen verslag heb op dit moment post ik even wat pics hier dan.
      De eerste foto is onder het licht genomen en de andere erboven. De reguliere plant (strawberry daquiri F2) rechtsonder

      081_copy.jpg
      084_copy.jpg
      080_copy.jpg

      En dan nog de andere reguliere plant en dit blijkt een dame te wezen, Ze showed al een tijdje terug, ze heeft een stamper met haartjes.
      Dit is de plant die ik ga bestuiven met feminzed pollen om zo me eigen zaadjes op te kweken.

      090_copy.jpg
      Ad usum proprium!

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #6
        Niets mis mee toch?

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Gelukkig niet!
          Nu houden zo
      Bezig...