Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

To kill or not to kill..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    To kill or not to kill..

    Korting op 420shop
    A9C90AF4-EFE5-4E06-9835-BCF55D14D2AB.jpeg 0FDACCFA-8C7D-4A91-96FE-102E13EA1916.jpeg Dat is een vraag waar ik al even mee zit mbt mij Strawberry haze van Greenhouse seeds (ja.. Idd hij liet ff banaan zien)
    Ze zit ondertussen in bloei week 10/11(5-10 was eerste ekte bloeidag) Maar omdat het einde nog niet in zicht is en me volgende dames staan te trappelen om er in te gaan weet ik niet of ik hem zal omhakken..
    Want ik heb het idee dat ik een lange pheno heb te pakken, en aangezien die nu ook probleem/block heeft vraag ik me al helemaal af of ik door zou gaan ja of nee..

    70/30 lightmix/coco
    Canna line.

    Dus nu vraag ik me af wat zou jij dan?
    En wat het blad probleem is..
    sigpic

    #2
    En QnQ ik wist geen beter topic naam/sub forum..
    bladprobleem/omlegen dus dacht dit is de juiste combo. If not, Im sorry.
    sigpic

    Comment


      #3
      Ziet er rookbaar uit. Spoelen (zwelt dan nog een beetje?), drogen en consumeren.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Spoelen zal niet voor extra gewicht zorgen, wel meer smaak en hars productie

      #4
      Ze is een beetje aan het foxtailen door de warmte en heeft nog veel witte pistils, ook verder naar beneden.
      Mogelijk 2e internode bloei ?
      Wat ik zou doen ligt aan het hele traject wat hiervoor zit maar als ze nog zoveel witte pistils heeft zou ik ze zeker nog een tijdje laten staan.
      Ze worden nu alleen nog maar dikker, daar is niks mis mee

      Hoe lang ben je al gestopt met voeding geven ?
      Dat telt natuurlijk zwaar mee.
      Als je nog voeding geeft kun je nog niet oogsten, maar dan mag je daar wel mee stoppen.

      Arjans Strawberry staat wel voor een week of 11 bloei volgens de zaadmakers.
      Je weet wel wat dat betekent als ze de bloeitijd opgeven, meestal is dat vrij krap geschat dus dan zit je nog prima ontrack.
      Geduld, misschien nog een weekje, even bekijken hoe lang ze het volhoudt.
      Die bladeren zijn niet zo interessant meer, je geeft toch geen voeding meer dus kan je weinig aan doen, lekker laten hangen en als ze tegen de toppen aanhangen zou ik ze afknippen.

      (en volgende keer iets later met de nieuwe lichting beginnen?)

      ** ik weet niet of je onder hps of led/cobs kweekt.
      Met HPS is het risico op toprot iets kleiner. Met cobs/led moet je dat ook zeker in de gaten houden.
      Last edited by QnQ; 17 December 2019, 09:06.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • SweetMango
        SweetMango commented
        Editing a comment
        Ja 2e bloei idd. Dit kwam ook voor bij mijn Cookies, wat ze nog flink gered heeft. Nou, eigenlijk eerder mezelf.
        Ben al een week of 2 gestopt met voeden. De toppen zelf zijn ook raar.. Niet iets wat ik eerder ben tegen gekomen, lijkt op sate prikkers met kleine ertjes..

        Ze hadden het idd over een week of 12/13. Maar zelfs daar lijkt het nog niet echt op vind ik persoonlijk. Bloei tijd neem ik altijd wel met een korreltje zout.
        Maar toch ergens gehoopt dat ze nu wel klaar zou zijn..

        Ja.. Was blijkbaar iets te happy om weer een nieuwe ronden te beginnen.. Staan nu in 1L potjes.. En word tijd om ze over te potten.. Ga dat sowieso volgende keer anders aan pakken..

        Thanks Q
    Bezig...
    X