Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bestaat dit ? :p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bestaat dit ? :p

    Korting op 420shop
    hallo
    zouden er zaadjes te koop zijn die in een plant kunne groeien met weinig warmte of licht met een goede opbrengst of welke zou ik kunne nemen met minste zorg ni dat ik er niet voor wil zorgen juist wel maar ben nieuw in dit deel

    #2
    Re: bestaat dit ? :p

    Maar je wil wel A geen geld aan besteden B geen kast hoven bouwen C geen stroom willen gebruiken.
    beste ga je naar de shop en koop je een zakje wiet
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: bestaat dit ? :p

      tuurlijk bestaan die zaden
      ze komen die aan huis brengen zelfs en je krijgt er nog geld bij uit
      ik zie door de bomen het bos al niet meer zo groot zijn ze hier al gegroeid en nog steeds totaal geen rot of schimmel maar staan nog in volle bloei.
      ff googlen Hedera

      sterke plant die snel groeit
      hoef je totaal niet naar om te kijken
      de meest ideale plant voor jouw ideeen

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: bestaat dit ? :p

        beste
        ik wil A B en C wel maar ben nog nieuw en wil niks forceren ik wil dit voor hobby ik gebruik geen wiet

        Comment


          #5
          Re: bestaat dit ? :p

          Ik kan je niet helemaal volgen. Je hebt gekweekt (van de zomer), je bent nu aan het kweken, en je wil nog makkelijker kweken (zie deze post). Maar je gebruikt geen wiet? Wat doe je er dan mee als het niet voor eigen gebruik is? Want met 5 zaadjes ben je ook niet commercieel bezig Kun je dan niet beter groente en fruit gaan kweken, dan kun je in ieder geval nog genieten van je opbrengst?

          Comment


            #6
            Re: bestaat dit ? :p

            ja die planten van de zomer waren kemp planten daar komt geen wiet op en mijn kameraden gebruiken de wiet wel , ik vraag dit gewoon allemaal omdat ik geen kapotte plante wil of het het niet zo moeilijk echte te kweken ?

            Comment


              #7
              Re: bestaat dit ? :p

              ik vind het gewoon de mooiste planten xp en ze ruiken lekker :p

              Comment


                #8
                Re: bestaat dit ? :p

                Dat is waar... het zijn prachtige planten. Bij de meeste zaadleveranciers staat aangegeven hoe moeilijk het is om de planten te kweken. Als je gaat voor de reguliere soorten en je houdt netjes een kweekverslag bij met regelmatig foto's en een korte beschrijving van de handelingen die je doet, zijn er genoeg mensen die je behoeden voor fouten die je maakt of helpen je bij het oplossen van problemen die je tegenkomt. Daarnaast is het gewoon leuk om veel over deze hobby te lezen en al doende leert men. Als je een te gemakkelijke plant hebt is de lol er natuurlijk snel af. Gewoon af en toe wat water er bij kwakken en klaar... Het zien groeien van je planten, en ingrijpen daar waar nodig, is juist hetgeen wat het leuk maakt. Ik ben 2 keer per dag met de plantjes bezig, en hoewel het vaak niet lang is, is het gewoon leuk om ze zo te zien groeien.

                Heb je veel licht nodig? Nee hoor, een paar spaarlampen is al voldoende. Heb je veel warmte nodig? Nee hoor, kamertemperatuur is al genoeg als je lampen uit staan en het is eerder kunst om de boel koel te houden als je lampen wel aan staan. Een goede opbrengst? Zoals je aangeeft is dat voor jou persoonlijk niet het belangrijkste; je hebt immers geen coffeeshop kosten als je oogstje mislukt of wat minder opbrengt. Het blijft natuurlijk wel de kunst om de omstandigheden zo te krijgen dat je het maximale rendement uit je omgeving weet te halen. Succes!

                Comment


                  #9
                  Re: bestaat dit ? :p

                  waar woon je ergens dan kom ik wel een tentje brengen,jij wat te doen ik wat....geintjeeeeeeeee

                  Comment


                    #10
                    Re: bestaat dit ? :p

                    hehe...

                    Comment


                      #11
                      Re: bestaat dit ? :p

                      Oorspronkelijk geplaatst door CatsEye View Post
                      Dat is waar... het zijn prachtige planten. Bij de meeste zaadleveranciers staat aangegeven hoe moeilijk het is om de planten te kweken. Als je gaat voor de reguliere soorten en je houdt netjes een kweekverslag bij met regelmatig foto's en een korte beschrijving van de handelingen die je doet, zijn er genoeg mensen die je behoeden voor fouten die je maakt of helpen je bij het oplossen van problemen die je tegenkomt. Daarnaast is het gewoon leuk om veel over deze hobby te lezen en al doende leert men. Als je een te gemakkelijke plant hebt is de lol er natuurlijk snel af. Gewoon af en toe wat water er bij kwakken en klaar... Het zien groeien van je planten, en ingrijpen daar waar nodig, is juist hetgeen wat het leuk maakt. Ik ben 2 keer per dag met de plantjes bezig, en hoewel het vaak niet lang is, is het gewoon leuk om ze zo te zien groeien.

                      Heb je veel licht nodig? Nee hoor, een paar spaarlampen is al voldoende. Heb je veel warmte nodig? Nee hoor, kamertemperatuur is al genoeg als je lampen uit staan en het is eerder kunst om de boel koel te houden als je lampen wel aan staan. Een goede opbrengst? Zoals je aangeeft is dat voor jou persoonlijk niet het belangrijkste; je hebt immers geen coffeeshop kosten als je oogstje mislukt of wat minder opbrengt. Het blijft natuurlijk wel de kunst om de omstandigheden zo te krijgen dat je het maximale rendement uit je omgeving weet te halen. Succes!
                      ok dat zal ik in mijn achterhoofd houden xp bedankt voor deze

                      Comment


                        #12
                        Re: bestaat dit ? :p

                        Hmm.. ik ben nu ook een beetje aan het rondkijken of ik nu zelf ga kweken of niet.. ben je nu eigenlijk veel tijd en geld kwijt om de omstandigheden zo goed mogelijk te krijgen .. bedoel net als aan lampen en andere materialen enzo?? Vind dat toch wel belangrijk om vooraf te weten..

                        Comment


                          #13
                          Definieer "zo goed mogelijk". Als je de berichten ziet in de (micro)kweekruimte verslagen dan zie je oplossing van extreem low budget (op de vensterbank voor het raam) tot compleet automatische installaties. Het is maar wat je doelstelling en achterliggend budget is.

                          Comment

                          Bezig...
                          X