bestaat dit ? :p

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • levibxb
    Senior Stoner
    • Nov 2010
    • 37

    #1

    bestaat dit ? :p

    Korting op 420shop
    hallo
    zouden er zaadjes te koop zijn die in een plant kunne groeien met weinig warmte of licht met een goede opbrengst of welke zou ik kunne nemen met minste zorg ni dat ik er niet voor wil zorgen juist wel maar ben nieuw in dit deel
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: bestaat dit ? :p

    Maar je wil wel A geen geld aan besteden B geen kast hoven bouwen C geen stroom willen gebruiken.
    beste ga je naar de shop en koop je een zakje wiet
    God was never on your side..

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: bestaat dit ? :p

      tuurlijk bestaan die zaden
      ze komen die aan huis brengen zelfs en je krijgt er nog geld bij uit
      ik zie door de bomen het bos al niet meer zo groot zijn ze hier al gegroeid en nog steeds totaal geen rot of schimmel maar staan nog in volle bloei.
      ff googlen Hedera

      sterke plant die snel groeit
      hoef je totaal niet naar om te kijken
      de meest ideale plant voor jouw ideeen

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • levibxb
        Senior Stoner
        • Nov 2010
        • 37

        #4
        Re: bestaat dit ? :p

        beste
        ik wil A B en C wel maar ben nog nieuw en wil niks forceren ik wil dit voor hobby ik gebruik geen wiet

        Comment

        • CatsEye
          Retired
          • Sep 2010
          • 462

          #5
          Re: bestaat dit ? :p

          Ik kan je niet helemaal volgen. Je hebt gekweekt (van de zomer), je bent nu aan het kweken, en je wil nog makkelijker kweken (zie deze post). Maar je gebruikt geen wiet? Wat doe je er dan mee als het niet voor eigen gebruik is? Want met 5 zaadjes ben je ook niet commercieel bezig Kun je dan niet beter groente en fruit gaan kweken, dan kun je in ieder geval nog genieten van je opbrengst?

          Comment

          • levibxb
            Senior Stoner
            • Nov 2010
            • 37

            #6
            Re: bestaat dit ? :p

            ja die planten van de zomer waren kemp planten daar komt geen wiet op en mijn kameraden gebruiken de wiet wel , ik vraag dit gewoon allemaal omdat ik geen kapotte plante wil of het het niet zo moeilijk echte te kweken ?

            Comment

            • levibxb
              Senior Stoner
              • Nov 2010
              • 37

              #7
              Re: bestaat dit ? :p

              ik vind het gewoon de mooiste planten xp en ze ruiken lekker :p

              Comment

              • CatsEye
                Retired
                • Sep 2010
                • 462

                #8
                Re: bestaat dit ? :p

                Dat is waar... het zijn prachtige planten. Bij de meeste zaadleveranciers staat aangegeven hoe moeilijk het is om de planten te kweken. Als je gaat voor de reguliere soorten en je houdt netjes een kweekverslag bij met regelmatig foto's en een korte beschrijving van de handelingen die je doet, zijn er genoeg mensen die je behoeden voor fouten die je maakt of helpen je bij het oplossen van problemen die je tegenkomt. Daarnaast is het gewoon leuk om veel over deze hobby te lezen en al doende leert men. Als je een te gemakkelijke plant hebt is de lol er natuurlijk snel af. Gewoon af en toe wat water er bij kwakken en klaar... Het zien groeien van je planten, en ingrijpen daar waar nodig, is juist hetgeen wat het leuk maakt. Ik ben 2 keer per dag met de plantjes bezig, en hoewel het vaak niet lang is, is het gewoon leuk om ze zo te zien groeien.

                Heb je veel licht nodig? Nee hoor, een paar spaarlampen is al voldoende. Heb je veel warmte nodig? Nee hoor, kamertemperatuur is al genoeg als je lampen uit staan en het is eerder kunst om de boel koel te houden als je lampen wel aan staan. Een goede opbrengst? Zoals je aangeeft is dat voor jou persoonlijk niet het belangrijkste; je hebt immers geen coffeeshop kosten als je oogstje mislukt of wat minder opbrengt. Het blijft natuurlijk wel de kunst om de omstandigheden zo te krijgen dat je het maximale rendement uit je omgeving weet te halen. Succes!

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: bestaat dit ? :p

                  waar woon je ergens dan kom ik wel een tentje brengen,jij wat te doen ik wat....geintjeeeeeeeee

                  Comment

                  • Prutser
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 622

                    #10
                    Re: bestaat dit ? :p

                    hehe...

                    Comment

                    • levibxb
                      Senior Stoner
                      • Nov 2010
                      • 37

                      #11
                      Re: bestaat dit ? :p

                      Oorspronkelijk geplaatst door CatsEye
                      Dat is waar... het zijn prachtige planten. Bij de meeste zaadleveranciers staat aangegeven hoe moeilijk het is om de planten te kweken. Als je gaat voor de reguliere soorten en je houdt netjes een kweekverslag bij met regelmatig foto's en een korte beschrijving van de handelingen die je doet, zijn er genoeg mensen die je behoeden voor fouten die je maakt of helpen je bij het oplossen van problemen die je tegenkomt. Daarnaast is het gewoon leuk om veel over deze hobby te lezen en al doende leert men. Als je een te gemakkelijke plant hebt is de lol er natuurlijk snel af. Gewoon af en toe wat water er bij kwakken en klaar... Het zien groeien van je planten, en ingrijpen daar waar nodig, is juist hetgeen wat het leuk maakt. Ik ben 2 keer per dag met de plantjes bezig, en hoewel het vaak niet lang is, is het gewoon leuk om ze zo te zien groeien.

                      Heb je veel licht nodig? Nee hoor, een paar spaarlampen is al voldoende. Heb je veel warmte nodig? Nee hoor, kamertemperatuur is al genoeg als je lampen uit staan en het is eerder kunst om de boel koel te houden als je lampen wel aan staan. Een goede opbrengst? Zoals je aangeeft is dat voor jou persoonlijk niet het belangrijkste; je hebt immers geen coffeeshop kosten als je oogstje mislukt of wat minder opbrengt. Het blijft natuurlijk wel de kunst om de omstandigheden zo te krijgen dat je het maximale rendement uit je omgeving weet te halen. Succes!
                      ok dat zal ik in mijn achterhoofd houden xp bedankt voor deze

                      Comment

                      • Luuk
                        Retired
                        • Nov 2010
                        • 9

                        #12
                        Re: bestaat dit ? :p

                        Hmm.. ik ben nu ook een beetje aan het rondkijken of ik nu zelf ga kweken of niet.. ben je nu eigenlijk veel tijd en geld kwijt om de omstandigheden zo goed mogelijk te krijgen .. bedoel net als aan lampen en andere materialen enzo?? Vind dat toch wel belangrijk om vooraf te weten..

                        Comment

                        • CatsEye
                          Retired
                          • Sep 2010
                          • 462

                          #13
                          Definieer "zo goed mogelijk". Als je de berichten ziet in de (micro)kweekruimte verslagen dan zie je oplossing van extreem low budget (op de vensterbank voor het raam) tot compleet automatische installaties. Het is maar wat je doelstelling en achterliggend budget is.

                          Comment

                          Bezig...