Toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door greenpassion
    dus juist tot aan de vertakking waar ze uitkomt he? waarom juist de 3de? als ik nu een plant heb waar de internodes zeer dicht bij elkaar staan ook? als ze bv ma 15cm is mag ze dus al getopt worden?
    drie internodes omdat dan de groei hormonen weelderig tieren en ja ook als ze 15 cm is.

    Oorspronkelijk geplaatst door greenpassion
    en dan op 12/12 en scrognetje erboven he?
    grtz
    Eerst je scrognet laten volgroeien en dan in bloei.

    Grtz

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #17
      Net zoals Bobo zegt eerst laten voorgroeien (dus 18/6) om zo een wat grotere struik te krijgen. Deze leidt je dan door het scrognet, en als je alles mooi verdeelt hebt en je vind dat hij in de bloei mag gaan, zet je 'm op 12/12.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • greenpassion
        Retired
        • Jun 2008
        • 136

        #18
        ah dus toch. mijn plantje is sativa e kunnen nog een flink stuk doorgroeien tijdens de bloei heb ik gelezen. dus mss beter 75% van mn netje vullen. of toch beter volledig?

        peace

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #19
          Bij sativa kan ik me voorstellen dat je drie kwart laat volgroeien door de reden die je opnoemt. Maar heb hier geen ervaring mee.

          Grtz

          Comment

          Bezig...