Toppen
Collapse
X
-
Net zoals Bobo zegt eerst laten voorgroeien (dus 18/6) om zo een wat grotere struik te krijgen. Deze leidt je dan door het scrognet, en als je alles mooi verdeelt hebt en je vind dat hij in de bloei mag gaan, zet je 'm op 12/12.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
ah dus toch. mijn plantje is sativa e kunnen nog een flink stuk doorgroeien tijdens de bloei heb ik gelezen. dus mss beter 75% van mn netje vullen. of toch beter volledig?
peaceComment




Comment