Zou iemand mij willen helpen met 2 van mij planten ze groeien niet meer ... het zijn blueberry bliss autoflowers ik kweek onder een 600W (20/4) lamp en gebruik canna voeding..
Mijn planten zijn gestopt met groeien
Collapse
X
-
Comment
-
En waarom denk je dat ze nit meer groeien, hoe oud zijn ze.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zonComment
-
Geen fout in voeding of anders zo te zien.
een gebrek aan licht is/ was één van de
problemen ( in mijn ogen)......Sterkte een
rokertje komt er best wel aan!!
Comment
-
Als je nou meteen alle info geeft, want nu is het zoiets als, heeeej meneer de garage, ik heb een deuk in m'n auto, die moet gemaakt en kun je mij meteen even vertellen hoe dat komt ?
Dat werkt niet dus.
Als je elke dag iets nieuws vertelt gaat het even duren.
Welke lamp heb je precies?
Welke voeding gebruik je precies?
Wanneer ben je met voeding begonnen precies?
hoeveel voeding krijgen ze precies?
hoe vaak krijgen ze voeding precies?
Waarom in godsnaam cocos ?
Dat is niet iets voor beginners, je moet alles meten..
Meet je de pH?
Meet je de EC?
Heb je nog meer info over de plantjes? Vertel alles.
Ik zal dit topic meteen ff naar de helpdesk verplaatsen, want daar hoort het ook natuurlijk.
In het forum "Kweken voor beginners" staat het nu, en je wil juist hulp & reacties van 'gevorderden'.
Comment
-
Het is een led groeilamp van 600 watt, ik geef ze canna vega voeding 1x per week en 1 soms 2 keer water met een ph waarde van 6.3-6.5 de ec meet ik niet ik giet telkens wat minder dan op de aanwijzingen word gemeld.
En jaa de Coco’s is helaas een fout leek me het verstandigst om ook medium van de zelfde leverancier als de voeding te nemen...
verder kweek ik in een kast afgeplakt met zwart-wit folie en zorg ik dat de temratuud boven de 20 graden blijft in de nacht hetzelfde geld voor het water dat ik geef hoop dat dit voldoende info is mocht je nog meer willen weten hoor ik graag
-
-
2o cm met hps lijkt me dan weer te dicht.
Hoeveel water geef je? Hoe groot zijn je potten?
Wat staat er nog naast?Comment
-
Ik heb met led hetzelfde ofwel door verpotten ofwel door de bloom switch aan te leggen , beginnen ze te bloeien , gelijk hoe groot of hoe oud ze zijn , heb je 1 van die 2 dingen gedaan kort voor ze gestopt zijn met groeien ?Comment
-
Die lamp is geen 600 watt. Dat gaat het weer zo'n verhaaltje zijn van vervangt een 600 watt hps. Aangezien de planten zo klein zijn en er verder niet echt iets scheelt zit het probleem bij de wortels die slecht ontwikkeld zijn. Hangt er eigenlijk een afzuiging?Comment
-
Ik gebruik een Viparspectra r600 , wellicht een vergelijkbaar lampje , en die mag volgens de fabrikant niet dichter dan 50 cm boven de topjes hangen.
Omdat ik stronteigenwijs ben hangt ie 40 cm boven de topjes, maar 20 is wel gekheid denk ik.
Heb jij toevallig 2 knopjes op je lamp zitten? Staan ze allebei aan?Comment
-
Merk en type van die lamp? Als het effectief 600 watt bruikbaar licht is dan hebt ge ze geroosterd. Ik twijfel daar aan omdat ze gestrekt zijn en dat kan niet onder 600 watt. Tenzij ze dan op anderhalve meter hoog zou hangen.Comment
-
https://m.made-in-china.com/product/...848909375.html
Actual power: 95 watt...dan mag ie inderdaad wel op 20 cm.
Comment








Comment