Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mijn planten zijn gestopt met groeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn planten zijn gestopt met groeien

    Korting op 420shop
    Zou iemand mij willen helpen met 2 van mij planten ze groeien niet meer ... het zijn blueberry bliss autoflowers ik kweek onder een 600W (20/4) lamp en gebruik canna voeding..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    En deze ook
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      600W moet op 60-70cm boven de planten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Boriss
        Boriss commented
        Editing a comment
        Is dat het enigste probleem ?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dat denk ik.
        Ik kan er niet meer van maken, ik zie niet waar ze in staan, en welke voeding en hoeveel en hoevaak ze die krijgen en of je iets aan de pH doet etc etc...
        Ik kijk naar de foto's en zie dat ze wat gestrekt zijn.

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        600 watt equivalent zeker. Ze maken amper van die disco lichten die effectief 600 watt verbruiken.

      #4
      En waarom denk je dat ze nit meer groeien, hoe oud zijn ze.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Boriss
        Boriss commented
        Editing a comment
        Ze zijn 5 weken en het enigste wat ik op internet vind is een gebrek aan stikstof misschien dat dat het is

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Zie je al bloeihaartjes?
        Want ik denk dat ie ver zal gaan bloeien 5 weken autoflower.Ja dat heb je met autoflower je weet nooit wanneer ie in bloei schiet.
        Die hebben ook weinig tot geen voeding nodig.Wat voor medium gebruik je?

      #5
      Jamzieman Ik gebruik canna Coco als medium en er zijn nog geen tekenen van bloeien dus nog ff afwachten ik hoop dat ze nog wel een beetje groeien

      Comment


        #6

        Comment


        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          Het licht staat er nog geen 20cm vandaan heb echt geen idee wat ik fout doe misschien teveel water

        #7
        Als je nou meteen alle info geeft, want nu is het zoiets als, heeeej meneer de garage, ik heb een deuk in m'n auto, die moet gemaakt en kun je mij meteen even vertellen hoe dat komt ?
        Dat werkt niet dus.
        Als je elke dag iets nieuws vertelt gaat het even duren.

        Welke lamp heb je precies?
        Welke voeding gebruik je precies?
        Wanneer ben je met voeding begonnen precies?
        hoeveel voeding krijgen ze precies?
        hoe vaak krijgen ze voeding precies?

        Waarom in godsnaam cocos ?
        Dat is niet iets voor beginners, je moet alles meten..
        Meet je de pH?
        Meet je de EC?

        Heb je nog meer info over de plantjes? Vertel alles.

        Ik zal dit topic meteen ff naar de helpdesk verplaatsen, want daar hoort het ook natuurlijk.
        In het forum "Kweken voor beginners" staat het nu, en je wil juist hulp & reacties van 'gevorderden'.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          Het is een led groeilamp van 600 watt, ik geef ze canna vega voeding 1x per week en 1 soms 2 keer water met een ph waarde van 6.3-6.5 de ec meet ik niet ik giet telkens wat minder dan op de aanwijzingen word gemeld.
          En jaa de Coco’s is helaas een fout leek me het verstandigst om ook medium van de zelfde leverancier als de voeding te nemen...
          verder kweek ik in een kast afgeplakt met zwart-wit folie en zorg ik dat de temratuud boven de 20 graden blijft in de nacht hetzelfde geld voor het water dat ik geef hoop dat dit voldoende info is mocht je nog meer willen weten hoor ik graag

        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          En het zijn blueberry bliss planten van visionseeds

        #8
        2o cm met hps lijkt me dan weer te dicht.

        Hoeveel water geef je? Hoe groot zijn je potten?
        Wat staat er nog naast?

        Comment


        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          Het is een led groeilampen en het zijn 10 liter potten water geef ik afhankelijk van hoe droog de aarde aanvoelt meestal 2 keer per week

        #9
        beowulf
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Merk en type?

        #10
        Ik heb met led hetzelfde ofwel door verpotten ofwel door de bloom switch aan te leggen , beginnen ze te bloeien , gelijk hoe groot of hoe oud ze zijn , heb je 1 van die 2 dingen gedaan kort voor ze gestopt zijn met groeien ?
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          Ze zijn nu bijna 6 weken en nog geen teken van bloei sinds het verpotten zijn ze wel een aanzienlijk stuk gegroeid dus denk niet dat het daar wat mee te maken heeft

        #11
        Die lamp is geen 600 watt. Dat gaat het weer zo'n verhaaltje zijn van vervangt een 600 watt hps. Aangezien de planten zo klein zijn en er verder niet echt iets scheelt zit het probleem bij de wortels die slecht ontwikkeld zijn. Hangt er eigenlijk een afzuiging?

        Comment


        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          Er hangt een afbuiging en er komt genoeg wind bij, hoe bedoel je dat de lamp geen 600 watt is des noods breng ik het dan terug

        #12
        Ik gebruik een Viparspectra r600 , wellicht een vergelijkbaar lampje , en die mag volgens de fabrikant niet dichter dan 50 cm boven de topjes hangen.
        Omdat ik stronteigenwijs ben hangt ie 40 cm boven de topjes, maar 20 is wel gekheid denk ik.

        Heb jij toevallig 2 knopjes op je lamp zitten? Staan ze allebei aan?
        Eerste binnenkweek 2020
        Buitenkweek 2020

        Comment


        • Boriss
          Boriss commented
          Editing a comment
          Ik zie alleen een aan en uit knop de planten groeien wel richting de lamp alleen zijn ze al bijna een week gestopt met groeien helaas

        #13
        HvL...
        Last edited by Boriss; 21 March 2020, 12:14.

        Comment


          #14
          Merk en type van die lamp? Als het effectief 600 watt bruikbaar licht is dan hebt ge ze geroosterd. Ik twijfel daar aan omdat ze gestrekt zijn en dat kan niet onder 600 watt. Tenzij ze dan op anderhalve meter hoog zou hangen.

          Comment


          • Boriss
            Boriss commented
            Editing a comment
            En ik had de lamp eerst op 50 cm heb nu 20cm gedaan en ze reageren er beter op

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Ja dan hebt ge sowieso geen 600 watt aan licht he. Voor de rest, tis coco's. Daar doe ik geen uitspraken over. PH en ec probleem lijken heel waarschijnlijk. Gebruik je een deftige ph meter?

          • Boriss
            Boriss commented
            Editing a comment
            Dus het is 95watt of hoe zit dat want er staat wel 600 ? en gebruik een digitale ph meter van bol.com

          #15
          https://m.made-in-china.com/product/...848909375.html

          Actual power: 95 watt...dan mag ie inderdaad wel op 20 cm.

          Eerste binnenkweek 2020
          Buitenkweek 2020

          Comment


          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Dat moet je zelf weten. Feit is dat je er qua lamp nog aardig op vooruit kunt gaan. Lees je anders eerst even in over dit onderwerp. Er zijn zo veel opties qua led, hps, tl etc etc..

          • Boriss
            Boriss commented
            Editing a comment
            En ik maar al die tijd denken dat het 600 watt is

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Sorry to burst your bubble
        Bezig...
        X