Stukje wortel afgebroken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TraceK
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2020
    • 3

    #1

    Stukje wortel afgebroken

    Korting op 420shop
    Gisteren 'per ongeluk' wortel voor een stukje afgebroken bij 5 weken oude plant. Wortel kwam een beetje onder de pot uit. Kan dit kwaad? Is eerste keer dat ik geplant heb, plant is White Widow. Kan tegen een stootje werd gezegd
    Attached Files
    Last edited by TraceK; 15 May 2020, 19:04.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Help ?
    Wat is dat voor een k_t titel ?
    Als iedereen die hulp nodig had z’n topic “help” zou noemen hadden we nu 20.000 topics met die titel.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Dat ben jij toch niet zelf op die profielfoto ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #4
      Maakt niks uit kennen ze hebben
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • WittiW
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 412

        #5
        Tijd voor een grotere pot.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #6
          Allrite..titel aangepast en topic naar de helpdesk geschoven.
          Nu nog een soort van antwoord.

          Als je een stukje wortel hebt afgebroken wat onder uit die gaatjes kwam is dat niet zo erg.
          Het is wel een teken dat je vast een grotere pot kunt gaan zoeken en een zak aarde, want over een week zal ze waarschijnlijk behoefte hebben aan grotere pumps.

          Als je zin hebt om jezelf voor te stellen kun je dat in ons Introductieforum doen.
          ((Wij van Wc-eend raden dat aan natuurlijk, kijk maar eens rond, hoe heb je ooit zonder gekund?))
          Als je daar geen zin in hebt, even goeie vrienden.
          Nouja, bijna dan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • TraceK
            TraceK commented
            Editing a comment
            Heb me voorgesteld! Dank je voor de tips.
        Bezig...