Gisteren 'per ongeluk' wortel voor een stukje afgebroken bij 5 weken oude plant. Wortel kwam een beetje onder de pot uit. Kan dit kwaad? Is eerste keer dat ik geplant heb, plant is White Widow. Kan tegen een stootje werd gezegd
Stukje wortel afgebroken
Collapse
X
-
Comment
-
-
Allrite..titel aangepast en topic naar de helpdesk geschoven.
Nu nog een soort van antwoord.
Als je een stukje wortel hebt afgebroken wat onder uit die gaatjes kwam is dat niet zo erg.
Het is wel een teken dat je vast een grotere pot kunt gaan zoeken en een zak aarde, want over een week zal ze waarschijnlijk behoefte hebben aan grotere pumps.
Als je zin hebt om jezelf voor te stellen kun je dat in ons Introductieforum doen.
((Wij van Wc-eend raden dat aan natuurlijk, kijk maar eens rond, hoe heb je ooit zonder gekund?))
Als je daar geen zin in hebt, even goeie vrienden.
Nouja, bijna dan.Comment







Comment