Heb ik een hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Jappe
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2020
    • 57

    #1

    Heb ik een hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    IMG_20200616_152945.jpg Tja, het subject zegt het al.
    Hermafrodiet?
    Of niet?
    Last edited by El Jappe; 16 June 2020, 16:55.
    El Jappe
    Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
    3 Zkittelz auto op het zuiden.
  • Jura
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 818

    #2
    zo op het eerste zicht zelf mannetje
    Last edited by Jura; 16 June 2020, 17:02.

    Comment

    • Nonsense
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 1724

      #3
      Kort gezegd : Ja je heb een herma .

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Lijkt er veel op ja.
        Wat is het ? Welke soort en van wie ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          In de kliko ermee voordat ie de rest bevrucht
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • El Jappe
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2020
            • 57

            #6
            Ik heb 3 Zkittelz auto, van Fast Buds, staan.
            Ik kan die bolletjes toch wel plukken, voordat ze open gaan? Anders moet ik 2/3 van m'n projectje weggooien..
            Ik trof op een andere plant namelijk ook een paar aan.

            El Jappe
            Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
            3 Zkittelz auto op het zuiden.

            Comment

            • EasyW
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Oct 2018
              • 406

              #7
              Dat wordt wel een flinke klus dan........ er gaan nog veel meer ballen komen en als je d'r eentje mist hou je alleen vogelzaad over
              2e
              3e

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Ja, ik zou de verkoper eens mailen daar over, misschien kun je wat andere zaadjes krijgen.
                Dit wordt erg veel werk, en de kans is inderdaad erg groot dat je er eentje mist, die ballen blijven tot aan het eind tevoorschijn komen.
                En mis je er een paar, dan krijg je (herma-)zaden in al je planten.
                Dan krijg je Millesemilla ipv Sinsemilla.

                Als je komende 2 weken begint ben je nog niet te laat in het seizoen dus dat project hoef je niet meteen af te schrijven.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • El Jappe
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2020
                  • 57

                  #9
                  Op de derde vind ik dit...

                  IMG_20200617_203102.jpg

                  Nou bid ik dat dit geen bevruchte voorbloei is.. (kan haastniet, ik zit er met m'n neus bovenop)

                  Grt, El Jappe
                  El Jappe
                  Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
                  3 Zkittelz auto op het zuiden.

                  Comment

                  Bezig...