Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Enorm grote autoflower bloeit niet (haze berry rqs)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enorm grote autoflower bloeit niet (haze berry rqs)

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik heb 2 autoflowers Haze Berry van royalqueenseeds buiten staan vanaf ongeveer half april.
    Echter zijn mijn planten nog steeds aan het groeien, de grootste is nu al 170cm.
    hij heeft wel al een maand of anderhalf bloeihaartjes.
    ik geef de plant basis voeding van terra grow , en green sensation van terra grow.
    kan ik er vanuit gaan dat dit normale planten zijn en geen autoflowers? En denken jullie dat hier nog iets vanaf komt? Alvast bedankt!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ik heb dat ook al eens gehad. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oflowers/page3

      Witte haartjes van april tot eind augustus, dan pas beginnen bloeien. Dat wordt een boom van een plant, ze kan misschien wel een grotere pot gebruiken !

      De genteica van de ruderalis is niet dominant waardoor ze niet automatisch in bloei schiet, maar 12u lichtcyclus nodig heeft om te beginnen bloeien. Naarmate de dagen korter worden, zal ze in bloei schieten. Je kan proberen om ze te verduisteren, zodat ze maar 12u licht krijgen, dan zullen ze zeker bloeien. Dit moet wel tot half september gebeuren voordat de lichtcyclus buiten ongeveer 12u bedraagt. Succes!
      Ignorance is bliss

      Comment


      • Hulsmania
        Hulsmania commented
        Editing a comment
        Trouwens wel hele dikke planten die je daar had! Megaa

      • kurkentrekker
        kurkentrekker commented
        Editing a comment
        Thx, ja was waanzinnig toen, beetje mispakt... maar helemaal vol meeldauw op het einde van de zomer.

        Verschillende mogelijkheden zoals je zelf aangeeft, dat moet jij beslissen he. Ik zou voor volle grond gaan en geduldig wachten tot ze in bloei schiet... Als het een risico is en je moet ze binnen zetten, dan is enkel een grotere pot een optie he? Als ik het goed heb, hoe meer wortel, hoe dikker en groter de plant en de toppen! Ik lees hieronder dat je ze binnen zet, als je ze binnen in het donker kan zetten 12-13u na zonsopgang, dan begint ze normaal vanzelf te bloeien. Ik raad het verplaatsen ook niet aan zoals Bella aangeeft, ze hebben het niet graag en groeien en bloeien beter als je ze niet verplaatst! Succes

      • Hulsmania
        Hulsmania commented
        Editing a comment
        Oke , bedankt weer voor je info! Fijn forum hiero!

      #4
      Volgens mij staan ze binnen
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Hulsmania
        Hulsmania commented
        Editing a comment
        Voor de avond zet ik ze altijd binnen vandaar

      #5
      Waarom zet jij de plant in de nacht binnen? ze loop nie weg hoor en planten haten het als je ze elke keer op andere plek zet.
      God was never on your side..

      Comment


      • Hulsmania
        Hulsmania commented
        Editing a comment
        Omdat er bepaalde mensen zijn in deze wijk die ik niet vertrouw

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Ieuw boeven Hulsmania

      • Hulsmania
        Hulsmania commented
        Editing a comment
        Haha precies!

      #6
      Heb em nu in een grotere pot staan! Denk dat dit veel gaat schelen!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • kurkentrekker
        kurkentrekker commented
        Editing a comment
        Dat zal ze wel aangenamer vinden! Dat wordt een boom van een plant...
    Bezig...
    X