Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wietplant wil niet in bloei raken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplant wil niet in bloei raken

    Korting op 420shop
    Beste, mijn plantje van half april (gezaaid) wil totaal niet in bloei raken. Als het goed is is dit een white widow autoflower maar ben bang dat het of mannetje is of toch geen autoflower. Iemand idee wat er loos is met deze plant? Alvast bedankt! GG
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Waarschijnlijk stiekem geen autoflower!!

    #3
    Denk ik ook, waarschijnlijk geen Autoflower.

    Ik zou even een vriendelijk mailtje naar de leverancier doen en vragen of er misschien meer meldingen zijn van zaadjes uit deze batch waarvan er niet automatisch zijn gaan bloeien.
    Waarschijnlijk krijg en dan een nieuw Autoflower zaadje opgestuurd voor volgend jaar
    2e
    3e

    Comment


      #4
      Een autoflower had allang klaar geweest. Ik deel dezelfde mening als mijn medekwekers. Geen autoflower.

      Comment


        #5
        Nou...
        Ik hoor dit jaar van veel kennissen en vrienden dat hun auto's niet in de bloei gaan.
        En ik heb er zelf ook last van!
        De helft van mijn auto's willen dit jaar niet gaan bloeien. Ik heb er zelfs al een paar in de kliko gegooid.. Alles voor 13 mei gezet.

        Bij mij in de achtertuin heb ik 3 auto's in een cementkuip kezet.
        2x sweet mango van greenhouse, en 1x cbd cheese van wietzaadjes.nl huismerk.
        1 van de sweet mango planten lijkt nu eindelijk de voorbloei in te gaan.. terwijl ik die andere vd week al geoogst heb..
        De cheese moet nog een weekje ongeveer.

        Op de moestuin ook 4 auto's gezet.. Waar er maar 2 van zijn gaan bloeien..?
        De andere 2 werden me zo groot dat ik ze vorige week maar heb weg gedonderd.. (Ook door meeldauw in de kas)
        Wat deze soortjes ook alweer waren geen idee.. In ieder geval allemaal huismerk wietzaadjes.nl.
        Als je mensen het echt graag willen weten kan ik ff in mijn bestelgeschiedenis kijken..

        Dus of er is wat gigantisch mis gegaan in mijn bestelling, en de helft van de zaadjes is geen auto..
        Of er is echt iets geks/toevalligs aan de hand..

        Ik zat te twijfelen om hier een topic over te maken om te vragen of meer mensen dit hebben dit jaar.
        Volgens een kameraad van mij komt het door het weer.. Maar dat vond ik zelf een beetje sterk.. Bij jou lijken ze binnen te staan? Dus dan al helemaal.
        Maar toch wel opvallend.. Ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt.

        Maja, zou er voor nu inderdaad ff vauit gaan dat het gewoon geen auto is
        Last edited by Nederhigh; 10 August 2020, 16:28.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • EasyW
          EasyW commented
          Editing a comment
          En heb je Tim al een mailtje gestuurd dat ze zich niet als autoflower gedragen en hij misschien kan vertellen wat er aan de hand is?

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          EasyW neuj. eerlijk gezegd boeit het me ook niet onwijs veel
          IK ben met mijn hoofd vooral bezig met de t binnenkweekje dat er aan zit te komen.
          De plantjes op de tuin krijgen weinig aandacht dit jaar. En die in de achtertuin hier.. Ach, als die laatste auto deze week nou echt gaat bloeien vind ik t wel best.
          Hopen op een beetje een goeie nazomer.
      Bezig...
      X