wat is dit?????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • duke1909
    Retired
    • Jul 2008
    • 17

    #1

    wat is dit?????

    Korting op 420shop
    hoi hoi
    ik heb er weer een probleempje. ik heb een plantje in de bloei en sommige bladeren gaan roestbruin worden aan de buitenkant. wat is dit voor een verschijnsel en hoe kan ik er tegenwerken?ik heb er net nog fertilizer toegevoegt omdat ik deze plant 2,5 weken geleden in een grotere pot heb gedaan en nog geen voeding had bijgevoegt. ik hoop dat ik zo het probleem heb opgelost maar ik hoop toch dat iemand weet wat er nou mis is met de bladeren. bedankt alvast voor jullie suggesties.


    duke
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: wat is dit?????

    Je hebt haar dus voeding gegeven vanaf dat je de bladeren zag verkleuren?
    Kan voedings tekort zijn waardoor ze haar bladeren leegzuigt maar een foto is altijd handig.

    Peace

    Comment

    • duke1909
      Retired
      • Jul 2008
      • 17

      #3
      Re: wat is dit?????

      hoi smokey!
      dat was ik helemaal vergeten. hier dus de fotos van de bladeren.weer teveel gerookt vandaag!!

      duke
      [attachment=0:18hfjszb]Bild016 (Small).jpg[/attachment:18hfjszb]
      [attachment=2:18hfjszb]Bild006 (Small).jpg[/attachment:18hfjszb]
      [attachment=1:18hfjszb]Bild008 (Small).jpg[/attachment:18hfjszb]
      Attached Files

      Comment

      Bezig...