Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat is dit?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • duke1909
    replied
    Re: wat is dit?????

    hoi smokey!
    dat was ik helemaal vergeten. hier dus de fotos van de bladeren.weer teveel gerookt vandaag!!

    duke
    [attachment=0:18hfjszb]Bild016 (Small).jpg[/attachment:18hfjszb]
    [attachment=2:18hfjszb]Bild006 (Small).jpg[/attachment:18hfjszb]
    [attachment=1:18hfjszb]Bild008 (Small).jpg[/attachment:18hfjszb]
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Smokey
    replied
    Re: wat is dit?????

    Je hebt haar dus voeding gegeven vanaf dat je de bladeren zag verkleuren?
    Kan voedings tekort zijn waardoor ze haar bladeren leegzuigt maar een foto is altijd handig.

    Peace

    Leave a comment:


  • duke1909
    heeft een topic gestart wat is dit?????

    wat is dit?????

    hoi hoi
    ik heb er weer een probleempje. ik heb een plantje in de bloei en sommige bladeren gaan roestbruin worden aan de buitenkant. wat is dit voor een verschijnsel en hoe kan ik er tegenwerken?ik heb er net nog fertilizer toegevoegt omdat ik deze plant 2,5 weken geleden in een grotere pot heb gedaan en nog geen voeding had bijgevoegt. ik hoop dat ik zo het probleem heb opgelost maar ik hoop toch dat iemand weet wat er nou mis is met de bladeren. bedankt alvast voor jullie suggesties.


    duke
Bezig...
X