Dag iedereen ik ben nieuw hier. Ik kweek al een 3tal jaar op led (mars hydro) nu heb ik een nieuwe lamp gekocht de mars ts 3000 maar het lijkt er op dat de plantjes niet goed groeien, ben ook al eens op opnieuw begonnen dacht het ligt aan het zaad.,maar ook deze keer zonder goed resultaat de plantjes zijn nu 2cm. De tent is 1m20 op 1m20 . Het water die we geven is 6.5 van ph, en tot nu toe ng geen voeding bijgegeven. Hopelijk heeft iemand raad . Groeten
Zaailingen groeien slecht
Collapse
X
-
Foto van je plantjes? Als het door lichtgebrek komt is dat vaak wel te zien aan hoe ze groeien.
Ohja, de mars hydro sp3000 hoort op 50-70 cm volgens mij. Op 50cm zit je misschien net tegen bleach aan. Maar 1 meter lijkt me sowieso te hoog.
EY6mico.jpg
Comment
-
Comment
-
Nouja. Als het al de hele tij om de ts3000 ging, en niet om de sp3000.. dan sorry voor de verwarring. Ik zal het verkeerd gelezen hebben ofzo.
Ts3000 moet inderdaad genoeg zijn voor 120x120. Maar dan ook op een centimeter of 50-70.
Zie hier de website van de fabrikant voor info: https://www.mars-hydro.com/mars-tsw-...led-grow-light
-
En als je vaker terugkomt hier op het forum.. Dan ga je hier mogelijk ook nog wat aan hebben.
Hoe upload ik foto's
Comment
-
Je nacht temperatuur is met 115 graden veel te hoog. Geen wonder dat ze het niet doen.
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiekComment
-
Ik zet een raam open dan snachts dan zou het toch enkele graden moeten zakkenLast edited by Eiwoz; 7 October 2020, 19:15.Comment
-
Ik heb met de TS3000 geen problemen gehad, tijdens mijn eerste ledkweek (en tevens ook laatste kweek
) ik had ze in de groei zelfs nog dichter erop dan word vermeld.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Ik neem aan dat je planten inmiddels kleine struikjes zijn maar als dat niet het geval is. Ik heb ervaring met zowel de TSL2000 als de TS1000. Beiden heb ik in de zaailing fase op 60cm gehangen (100% vermogen) en nog geen problemen ondervonden.Comment
-
Ondertussen opnieuw begonnen . De tts3000op halve kracht gezet en ze gaan goed nu, het licht was wss te sterk voor zaailingen. GrtjesComment
-
Eens ze de fragiele beginperiode hebben doorstaan ... ik zou de ts1000 kopen voor mijn 70x70 tentje, deze kan niet dimmen... hoop dat zaailingen het er goed onder doen...succes verder! -
Wesley pipes. De TS1000 is volledig dimbaar en kan ook nog doorgelust worden tot een max van 3 andere lampen. Ik weet dat 100% zeker, heb er zelf onder voorgegroeid
-






Comment