Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hulp gevraagd

    Korting op 420shop
    hallo mede hobbyisten , ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen, ik kweek al aardig wat jaren buiten en ben nu indoor bezig , buiten heb ik altijd gekweekt uit stekken, indoor doe ik het nu uit zaadjes , heb 15 white widows van de greenhouse seed compagnie, ik heb deze ontkiemd en zijn inmiddels gegroeid en gegroeid , de klok staat nu 18 dagen op 12-12 en de bloei verschijnselen beginnen te komen , maar heb het idee dat het met stekken harder , gaat klopt dit ????? , de ruimte is overigens compleet licht dicht en alles staat onder perfecte omstandigheden , geen overvoeding , te veel water of gele bladeren , , dus daar is geen twijfel over , dat is allemaal ok , , , ww is een 50-50 soort , kan daarom de bloei iets minder hard intreden omdat er 50% sativa in zit ????????? verder vind ik de stammen vergeleken met de buitenplanten wat ZACHTER aanvoelen , ze zijn bijna een cm dik maar veel slapper als buiten,, is dit gewoon en veranderd dit nog ?????????? , ben dit niet gewend . en heeft iemand nog een idee hoe lang ww door groeit , ze staan nu 18 dagen om en groeien nog steeds terwijl er al een beetje bloeiverschijnselen inzitten , ik overval jullie met vragen maar ik hoop dat er een kenner is van deze soort en die me gerust kan stellen op mijn vragen , Alvast super bedankt en keep em groing , hoop op jullie reacties , greetz rik

    #2
    Re: hulp gevraagd

    heeft iemand nog een idee hoe lang ww door groeit
    volgens mij zullen je WW binnenkort stoppen met groeien en verder gaan met bloeien
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: hulp gevraagd

      stekken gaan eerder de bloei in ja.naa een dag of 22 zal de groei ook wel stoppen.

      Comment


        #4
        Re: hulp gevraagd

        Overschakelen op bloeivoeding.

        Ze worden uiteindelijk zo'n 60 cm.

        Uiteraard zijn ze zachter, want binnen staan ze heel erg beschermd. En buiten kunnen ze silicium uit de grond halen.
        Ik neem aan dat je geen waterglas mee geeft, of lava/basalt door de grond hebt?
        Anders zouden de stelen steviger zijn.

        Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: hulp gevraagd

          Ik heb dezelfde staan van Greenhouse en met de pot mee gerekend was die iets hoger dan 1 meter. Omdat ik die plant heb gebruikt als moeder, dus stekken is ze niet tot de volledige hoogte gekomen.

          http://en.seedfinder.eu/strain-info/...n_House_Seeds/
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #6
            Re: hulp gevraagd

            hey allemaal , bedankt voor de info , en hjm ? dit heb ik idd niet door de grond heen wat jij allemaal opnoemt , maar ik heb wel de goeie kwaliteit grond van de gs , zouden ze nog wel steviger worden denk je ? alvast bedankt

            Comment


              #7
              Re: hulp gevraagd

              Als je stammen een cm dik zijn dan hoef je je daarover geen zorgen te maken. Je kan altijd nog een ventilator boven je planten hangen (niet er op) om ze nog wat steviger te maken als je dat echt nodig vindt.

              Grtjs,
              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

              Comment


                #8
                Re: hulp gevraagd

                Wat laat jou denken dat die GS grond goed is?
                Maken ze echt niet zelf, en veel GS grond zit vol goedkope zwartveen bagger
                Verdiep je maar eens in de samen stellingen van potgrond. (en de "speciale" wiet grond)

                Maar silicium is een onderschat element, de profs weten dit, en vullen dit dus aan.

                Grtz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: hulp gevraagd

                  thnx hjm , en de rest natuurlijk zal me daar eens even per direct in gaan verdiepen , misschien wel eens goed om weer wat bij te leren , ik heb alles redelijk onder de knie maar daar heb ik me nog nooit in verdiept , nu maar eens doen dan , als ik het goed begrijp gaat de bloei pas knallen als de groei stopt , ook al zijn er nu al bloeiverschijnselen ? gaat echt langzaam vind ik vergeleken met een stek

                  Comment


                    #10
                    Re: hulp gevraagd

                    Geduld rikkie, omschakelen kost tijd. Uiteindelijk levert een zaadplant je wel meer op dan een stek (tot en met +30% wordt gezegd al vraag ik me weleens af hoe ze zoiets nou echt vergelijkbaar kunnen maken...)

                    wat HJM al zegt : buiten is er veel stimulatie voor stamversteviging die je binnen gewoon mist. Of je moet halve dagen stammetjes gaan schudden mocht je daar behoefte toe voelen...
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...
                    X