hallo mede hobbyisten , ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen, ik kweek al aardig wat jaren buiten en ben nu indoor bezig , buiten heb ik altijd gekweekt uit stekken, indoor doe ik het nu uit zaadjes , heb 15 white widows van de greenhouse seed compagnie, ik heb deze ontkiemd en zijn inmiddels gegroeid en gegroeid , de klok staat nu 18 dagen op 12-12 en de bloei verschijnselen beginnen te komen , maar heb het idee dat het met stekken harder , gaat klopt dit ????? , de ruimte is overigens compleet licht dicht en alles staat onder perfecte omstandigheden , geen overvoeding , te veel water of gele bladeren , , dus daar is geen twijfel over , dat is allemaal ok , , , ww is een 50-50 soort , kan daarom de bloei iets minder hard intreden omdat er 50% sativa in zit ????????? verder vind ik de stammen vergeleken met de buitenplanten wat ZACHTER aanvoelen , ze zijn bijna een cm dik maar veel slapper als buiten,, is dit gewoon en veranderd dit nog ?????????? , ben dit niet gewend
. en heeft iemand nog een idee hoe lang ww door groeit , ze staan nu 18 dagen om en groeien nog steeds terwijl er al een beetje bloeiverschijnselen inzitten , ik overval jullie met vragen maar ik hoop dat er een kenner is van deze soort en die me gerust kan stellen op mijn vragen , Alvast super bedankt en keep em groing , hoop op jullie reacties , greetz rik 

Comment