Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

geel blad nodig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geel blad nodig?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal, er komt een vraag in me op. kunnen we een rijpe vrucht oogsten vanuit het oogpunt van bruine stampers, goede trichomen ... maar de plant is nog steeds erg groen als een dennenboom. kan dit gevolgen hebben voor de kwaliteit? de planten absoluut vergeeld moeten zijn om een ​​goede vrucht te oogsten?

    #2
    Naar mijn idee niet, trichomen zijn voor mij leidend...

    Comment


      #3
      Ik weet dat LR2 het onderwerp al heeft behandeld, maar ik kreeg niet mijn volledige antwoord. de fout die ik heb gemaakt en dat ik iets te veel groeibemesting heb gegeven en te laat in ieder geval te laat denk ik. dus ik eindig met bijna klaar fruit en een plant die nog steeds erg groen is.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Als een plant mooi groen is, heb je nergens een gebrek aan.
        Daardoor heeft de " bloem " ook geen tekort gehad!

      #4
      Nog een week enkel water zonder voeding, liefst langer, dan vergeelt het vanzelf nog wel wat.

      Comment


        #5
        dat gezegd hebbende, in mijn vorige oogst heb ik veel bloeiende meststof gebruikt en ik merkte dat de koppen minder dansend en minder dik zijn. Hoewel de planten momenteel geen gele bladeren hebben, zien ze er in het algemeen beter uit in waarom zou je bloeiende mest gebruiken als het een handicap kan zijn? waarom zou je bloeiende mest gebruiken als je het beter zonder kunt?

        Comment


          #6
          Laat eens zien hoever ze zijn dan ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            Sorry, ik heb uw vragen niet begrepen

            Comment


            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Foto van je plant.

            #8
            Googelare translate much?

            Comment


              #9
              Zoiets ?

              frenchy.png
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #10
                Die zit allang te coupes.....

                Comment


                  #11
                  Ik heb helaas geen camera die krachtig genoeg is om een ​​goede foto te maken, sorry. en niet greenbio heb ik nog niet geknipt.

                  Comment

                  Bezig...
                  X