hallo allemaal, er komt een vraag in me op. kunnen we een rijpe vrucht oogsten vanuit het oogpunt van bruine stampers, goede trichomen ... maar de plant is nog steeds erg groen als een dennenboom. kan dit gevolgen hebben voor de kwaliteit? de planten absoluut vergeeld moeten zijn om een goede vrucht te oogsten?
geel blad nodig?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Ik weet dat LR2 het onderwerp al heeft behandeld, maar ik kreeg niet mijn volledige antwoord. de fout die ik heb gemaakt en dat ik iets te veel groeibemesting heb gegeven en te laat in ieder geval te laat denk ik. dus ik eindig met bijna klaar fruit en een plant die nog steeds erg groen is.Comment
-
Comment
-
dat gezegd hebbende, in mijn vorige oogst heb ik veel bloeiende meststof gebruikt en ik merkte dat de koppen minder dansend en minder dik zijn. Hoewel de planten momenteel geen gele bladeren hebben, zien ze er in het algemeen beter uit in waarom zou je bloeiende mest gebruiken als het een handicap kan zijn? waarom zou je bloeiende mest gebruiken als je het beter zonder kunt?Comment
-
-
-
Ik heb helaas geen camera die krachtig genoeg is om een goede foto te maken, sorry. en niet greenbio heb ik nog niet geknipt.
Comment







Comment