Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe veel plantjes ??? Haze 11L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe veel plantjes ??? Haze 11L

    Korting op 420shop
    36 x haze in een 150 kweektent met 1000w met 11 liter poten is dat te veel??? En wat is de max voor een 1x1 600 met 11 liters met haze .

    #2
    hoi, 9 pot van 11 liter is het maximum onder de 600 watt ... doe wat onderzoek voor jezelf, dit forum is fascinerend en bevat vooral veel informatie dus geniet van vrienden. trouwens goedenavond toch

    Comment


      #3
      Is nu winter dus je plantjes schieten niet zo door dus 36 moet wel passen ,11 liter pot is 25 bij 25 onder 600 watt zou ik er 12 zetten weekje voorgroeien gaan ze nog niet zo lekker dan paar daagjes extra en gaan,dus knop om naar 12 uur en dan na 10 dagen klein beetje dieven
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Bendankt voor de info

        Comment


          #5
          Het resultaat wordt niet bepaald door de hoeveelheid planten
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Wiskunde was nooit mijn ding.

            Als het past weet je hoeveel je er in kunt kweken.
            Anders hedde teveel potjes.

            Comment


              #7
              Het past maar groeit het niet te dicht er moet wel genoeg licht bij komen en een beetje lucht

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Ik had recent 9 3-literpotjes in een 60x60 kastje. De toppen bovenaan kregen voldoende licht, ventilatortje voor lucht.

                Ze zullen minder uitbundig zijn als het wat krap wordt.

              #8
              Ik kan op 1x1x2 100 planten kwijt maar ook 4 of 2 opbrengst zal gelijk blijven zeker als beginner niet te gek willen doen zoals Q eigenlijk al verwoord!

              gr,Ricky

              Comment


                #9
                Aangezien dit een forum is voor hobbykwekers lijken, 36 plantjes mij wa veel voor eigen gebruik of zie ik dit verkeerd?

                Peace,
                Smokey
                My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                Comment


                • smokey_72
                  smokey_72 commented
                  Editing a comment
                  beowulf
                  Als ze onder 1000 watt worden gezet en rekent op ongv 0,5gr/watt heb je een halve kilo. Kdenk nie dat er veel zijn da een halve kilo van de zelfde soort gaan roken. Bij zn hoeveelheid lijkt broodkweek mij eerder de drijfveer dan eigen gebruik

                  Peace,
                  Smokey

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  misschien is het wel 1000W led

                • BIGPapa
                  BIGPapa commented
                  Editing a comment
                  smokey_72 ? Mis is het voor 5 man + 5 vrouwen. wil je ook een beetje ?

                #10
                Hoi BiGPapa

                36 x Haze...Whauw!!! ik bewonder jouw lef!

                Weet niet of je al hebt gekozen hoeveel etc maar ik zou eerst nog even dit stukje lezen https://www.zamnesia.nl/blog-de-herkomst-van-haze-n1187

                Comment


                  #11
                  Dit zegt al een hoop, je wilt je eerste kweekje meteen met 36. En je weet niet eens hoeveel dit of hoeveel dat, ik denk dat je beter klein kan beginnen of frieten kan gaan bakken.

                  Comment

                  Bezig...
                  X