36 x haze in een 150 kweektent met 1000w met 11 liter poten is dat te veel??? En wat is de max voor een 1x1 600 met 11 liters met haze .
Hoe veel plantjes ??? Haze 11L
Collapse
X
-
hoi, 9 pot van 11 liter is het maximum onder de 600 watt ... doe wat onderzoek voor jezelf, dit forum is fascinerend en bevat vooral veel informatie dus geniet van vrienden. trouwens goedenavond toch -
Is nu winter dus je plantjes schieten niet zo door dus 36 moet wel passen ,11 liter pot is 25 bij 25 onder 600 watt zou ik er 12 zetten weekje voorgroeien gaan ze nog niet zo lekker dan paar daagjes extra en gaan,dus knop om naar 12 uur en dan na 10 dagen klein beetje dievenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Wiskunde was nooit mijn ding.
Als het past weet je hoeveel je er in kunt kweken.
Anders hedde teveel potjes.Comment
-
Ik kan op 1x1x2 100 planten kwijt maar ook 4 of 2 opbrengst zal gelijk blijven zeker als beginner niet te gek willen doen zoals Q eigenlijk al verwoord!
gr,RickyComment
-
Aangezien dit een forum is voor hobbykwekers lijken, 36 plantjes mij wa veel voor eigen gebruik of zie ik dit verkeerd?
Peace,
SmokeyMy only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nationComment
-
beowulf
Als ze onder 1000 watt worden gezet en rekent op ongv 0,5gr/watt heb je een halve kilo. Kdenk nie dat er veel zijn da een halve kilo van de zelfde soort gaan roken. Bij zn hoeveelheid lijkt broodkweek mij eerder de drijfveer dan eigen gebruik
Peace,
Smokey
-
-
Hoi BiGPapa
36 x Haze...Whauw!!! ik bewonder jouw lef!
Weet niet of je al hebt gekozen hoeveel etc maar ik zou eerst nog even dit stukje lezen https://www.zamnesia.nl/blog-de-herkomst-van-haze-n1187
Heb vernomen via diverse sites dat Haze nogal doorgroeit tijdens de bloei en dat ze erg lastig zijn qua verzorging en dat ze zelf lastig zijn om in de bloei te krijgen
in ieder geval ben ik benieuwd naar je bevindingen aangezien ik Haze graag zelf eens zou kweken...Maar niet in die aantallen want met deze aantallen zou justitie je aanmerken als professioneel commerciƫle kweker ipv van hobby kweker met vijf planten, Gestraft word je toch wel als ze langs komen maar met 36 planten zullen ze je zo hard mogelijk proberen te naaien dus pas alsjeblieft op DudeComment








Comment