Haha nee niet daarom
ik heb vaker proberen te bestelen alleen vroeger kon je we van nederlandse websites bestellen naar azie. Nu kan dat niet meer
dus heb ik paar keer proberen te bestelen bij amerikaanse webshops 3x verschillende sites nooit aangekomen
HELP groeien me planten goed? Doe ik het goed? HELP
Collapse
X
-
-
Met die twee jochies gaat het goed. Ik geef ze nog steeds alleen voeding ik gebruik vega,boost,rhizotonic en cannazym 2ml per liter van elk. En die zaailingen geef ik tera flores 15ml per liter.afentoe geef ik die groote ook pk. 12/12 licht ook voor die zaailingen. Zoals jullie kunnen zien ze gaan niet zo vooruit omdat het licht te hoog staat en niet genoeg is voor 4 plantjes. Goed ik ga gewoonndoor
en ik heb nog een vraagje hoe kan het zijn dat de ene plant hele kleine takjes heeft maar die rechter zo lange takjes??
Attached Files- E3F0C9E8-1D0E-4BC3-A331-252A8F187990.jpeg (86,6 KB, 110 views)
- 4A61017A-8D28-4B08-A487-A49E219E0665.jpeg (106,3 KB, 106 views)
- 2D5BEFFE-682A-493B-810F-56FD06345F07.jpeg (112,7 KB, 106 views)
- 19DA4F42-5B92-4A04-9897-D15D0B7DA8F6.jpeg (128,1 KB, 109 views)
- 8DF1229D-5580-42A7-BA9A-FE52EE055348.jpeg (247,9 KB, 110 views)
Comment
-
Oohja en water ph gehalte 7,4 al vanaf begin. Die mugjes vliegen nog altijd rond wanneer de licht aan staat
)) ik heb er eigenlijk niet zo veel last dus ik laat ze gewoon... hoeveel gram haal ik uit deze twee plantjes denken jullie?
Comment
-
Het gaat PRIMA met ze
ze groeien best wel snel denk ik.. nog steeds zelfde systeem eke dag voeding. Hoevee gram haal ik eruit denken jullie binnekort toppary of nie??
Attached Files- 7B8C6C16-BED6-4904-A362-08BDC05ED9AB.jpeg (149,0 KB, 102 views)
- FC346672-47B7-4D80-A239-F2287CBE2F06.jpeg (149,4 KB, 100 views)
- 0D5FC9E2-9757-4B92-9A45-AC31D49DEBC7.jpeg (149,8 KB, 100 views)
- 44347DD8-382A-49E1-93A5-D95884B4ABBE.jpeg (154,1 KB, 101 views)
- 9E656E0E-6DCA-429B-B968-8B7164B6ADED.jpeg (144,8 KB, 100 views)
- 9AF11B67-73B9-4ABD-883E-481CDCA6D5C6.jpeg (154,9 KB, 101 views)
Comment
-
Na een kleine maandje zijnae zo ver gekomen... ik denk dat het de meeste niet boeit die lezen aan de hand dat er geen reactie word gegeven maar goed
er tegen me gesegd die twee zaailingen kan je weg doen dit dat.. kijk ze nu
nog steeds het zelfde voeding. Elke dag
Attached Files- 466F84B4-9376-4E25-B98F-6DAAE19F4CC1.jpeg (101,2 KB, 78 views)
- 5CB064C9-6DAD-4ACF-B6B3-073F2C0541DC.jpeg (133,3 KB, 77 views)
- 48BC5B86-45A4-4084-9BAF-404FCEF697F8.jpeg (126,6 KB, 78 views)
- 8AA638CE-8E8A-4A99-8D81-FDE0500FE77A.jpeg (138,7 KB, 81 views)
- 3BC8ABBD-6E60-4A41-8D22-970445512769.jpeg (133,2 KB, 77 views)
- 15628276-0C28-4293-9A32-5ABA69A225E7.jpeg (128,3 KB, 79 views)
- 14F2C043-A4C9-49A0-8ECB-26FDABD64EA9.jpeg (106,5 KB, 77 views)
- 40B15F02-23DE-416D-8226-5EA4B3D1EF0E.jpeg (142,4 KB, 81 views)
Comment
-
Je plantjes ginge al altijd lekker man, die gestrekte top werd nice opgevuld en ey leuk al die topjes word een leuke bezigheid
nee word lekker, hoelang geef je ze noh?
-
Ik weet het niet. Ik dacht aan nog 2 weekjes ofz misschien 3. En daarna drogen (tenmiste die eerste 2 plantjes. ) wat denken jullie is dat te laat of te vroeg ?
-
Ooh en ik had die 2 nieue plantjes gescrogged. Mn eerste keer scroggen eentje is wel goed gegaan denk ik die rechter wat minder. Maar ik merk wel dat scroggen de groei stimuleeert denk ikComment
-
Is deze top genoeg om gedroogd te worden? De toppen van deze plant is wat zachter dan de andere??Comment
-
Paar weekjes te vroeg denk ik ?
Zo te zien zijn het hazen of sativas met een vrij lange bloeitijd.
Dat je weinig reactie krijgt komt misschien omdat dit in de helpdesk staat. Het topic begon met een vraag en HELP in de titel gaat niemand z'n bloed sneller van stromen.Comment




Comment