Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

advies gevraagd Royal Medic bladeren blijven groeien en Royal Higness groei toppen gestopt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    advies gevraagd Royal Medic bladeren blijven groeien en Royal Higness groei toppen gestopt

    Korting op 420shop
    We zijn alweer een paar weken verder en mijn Royal Medic CBD die blijft maar groeien en bladeren maken, al zie ik in de oksels ook toch precies het begin van haartjes?
    De andere plant, Royal Highness CBD zijn toppen lijken niet meer te groeien en blijven nogal aan de povere kant lijkt mij, kleur haartjes is lichtjes bruin aan het worden, maar de trichomen lijken mij nog niet OK om al te oogsten?

    kan blijkbaart helaas maar 1 foto posten, dus die in bijlage is van de Royal Highness zijn toppen

    Iemand nog verder advies mbt. de status van beide planten?

    Zou ik die Royal Medic gewoon nog extra tijd geven of er eens mee experimenteren om hem te proberen stekken in de hoop zo toch nog opbrengst te krijgen?
    Zou ik die Royal Higness al moeten oogsten ... en zouden jullie er durven de toppen af te trimmen en dan laten staan om te zien of er nog wat meer zou van komen ... of stekken?

    sorry voor de waslijst vragen, maar ben nog maar 'beginner'
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Nederhigh; 21 July 2021, 14:51.

    #2
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...richt-plaatsen

    Stekken heeft bij autoflowers niet bijzonder veel zin geloof ik.
    Zeker als ze al in de bloei is kun je beter gewoon een nieuwe zetten lijkt mij zo.


    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Zijn het autoflowers of niet? Anders kan je stekken met gefeminiseerd enkel denk ik ook. Ik ben nu bezig met stekken in de bloei , laten reveggen om zo te proberen monstercroppen. Proces duurt wel maanden , wat dan weer niet haalbaar is , reveggen eigenlijk ook niet voor het raam. Je bent seizoensgebonden, en voor het raam kan het wel tegenvallen ook, te weinig licht he. Ik zou de topjes mooi laten afbloeien, nog een eindje en terwijl nieuwtje in de grond he
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        Normaal zijn hobby kwekers blij als de planten blijven groeien. Als het geen autoflowers zijn zullen ze blijven groeien totdat het seizoen(zonlicht) veranderd.

        Comment


          #5
          Licht is gewicht. Wiet is geen kamerplant.
          De Bloemen Van Bri

          Comment

          Bezig...
          X