advies gevraagd Royal Medic bladeren blijven groeien en Royal Higness groei toppen gestopt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JoeWisj32
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jul 2021
    • 10

    #1

    advies gevraagd Royal Medic bladeren blijven groeien en Royal Higness groei toppen gestopt

    Korting op 420shop
    We zijn alweer een paar weken verder en mijn Royal Medic CBD die blijft maar groeien en bladeren maken, al zie ik in de oksels ook toch precies het begin van haartjes?
    De andere plant, Royal Highness CBD zijn toppen lijken niet meer te groeien en blijven nogal aan de povere kant lijkt mij, kleur haartjes is lichtjes bruin aan het worden, maar de trichomen lijken mij nog niet OK om al te oogsten?

    kan blijkbaart helaas maar 1 foto posten, dus die in bijlage is van de Royal Highness zijn toppen

    Iemand nog verder advies mbt. de status van beide planten?

    Zou ik die Royal Medic gewoon nog extra tijd geven of er eens mee experimenteren om hem te proberen stekken in de hoop zo toch nog opbrengst te krijgen?
    Zou ik die Royal Higness al moeten oogsten ... en zouden jullie er durven de toppen af te trimmen en dan laten staan om te zien of er nog wat meer zou van komen ... of stekken?

    sorry voor de waslijst vragen, maar ben nog maar 'beginner'
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Nederhigh; 21 July 2021, 14:51.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #2


    Stekken heeft bij autoflowers niet bijzonder veel zin geloof ik.
    Zeker als ze al in de bloei is kun je beter gewoon een nieuwe zetten lijkt mij zo.


    Comment

    • Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2509

      #3
      Zijn het autoflowers of niet? Anders kan je stekken met gefeminiseerd enkel denk ik ook. Ik ben nu bezig met stekken in de bloei , laten reveggen om zo te proberen monstercroppen. Proces duurt wel maanden , wat dan weer niet haalbaar is , reveggen eigenlijk ook niet voor het raam. Je bent seizoensgebonden, en voor het raam kan het wel tegenvallen ook, te weinig licht he. Ik zou de topjes mooi laten afbloeien, nog een eindje en terwijl nieuwtje in de grond he
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

      Comment

      • Kunichika
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2019
        • 1890

        #4
        Normaal zijn hobby kwekers blij als de planten blijven groeien. Als het geen autoflowers zijn zullen ze blijven groeien totdat het seizoen(zonlicht) veranderd.

        Comment

        • Italbri
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 416

          #5
          Licht is gewicht. Wiet is geen kamerplant.
          De Bloemen Van Bri

          Comment

          Bezig...