Kendie al, of ff w8tûh nog?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dinootje
    Stoner
    Member
    • May 2021
    • 24

    #1

    Kendie al, of ff w8tûh nog?

    Korting op 420shop
    Mensen, ik heb 2 autoflowers staan, vandaag precies 12 weken oud. Mijn gevoel zegt dat ze er klaar voor zijn om omgehakt te worden. Maar zoals ze zeggen, meer weten meer dan 1. Ik voeg ff wat foto’s toe. Hoor graag wat jullie mening is, voordat ik de hakbijl erdoor heen jas. Alvast dank voor het meedenken.
    Attached Files
  • Dinootje
    Stoner
    Member
    • May 2021
    • 24

    #2
    Plant links
    Attached Files

    Comment

    • Dinootje
      Stoner
      Member
      • May 2021
      • 24

      #3
      Plant rechts
      Attached Files

      Comment

      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #4
        Waarom plaatst je niet alles in 1 post.......

        Ik wilde de berichten samengevoegd, maar dan gaan de foto's verloren. denk ik.

        Dus ik wacht even totdat mijn collega mods met iets beters kunnen komen

        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • Dinootje
          Dinootje commented
          Editing a comment
          Ik dacht dat het zo beter was? Anders zie je niet welke foto bij welke plant hoort.
      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1831

        #5
        Achja. 't is geen ramp. Zo is t wel overzichtelijk. Maar het kan altijid beter.
        Als je heel erg gaat mieren-neuken ben je nu aan het dubbelposten, wat dan "officieel" weer niet mag
        Ik laat ze staan. Check deze link ff : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...richt-plaatsen
        Je kunt je foto's ook in je post plaatsen ipv in de attached files onderin. Dan kun je bij elke rij foto's wat text plaatsen etc..
        Op die manier kun je het en overzichtelijk, en in 1 post houden.

        Eneuh, op basis van deze foto's zie jij meer dan wij eh.
        Doe ff wat onderzoek naar de dingen waar je op let als je wilt bepalen of je plantje rijp is ja of nee.
        Trichomen bekijken met een loepje etc...
        Op basis van deze foto's zou ik gokken om ze nog 1/2 weken te laten staan, mits er ziekte of rot in komt. Dan moeten ze direct om.

        Had je dit topic al gezien? Het grote "kan ik al oogsten?" topic.
        Wellicht wordt je wat wijzer als je daar ff doorheen leest.

        Comment


        • Dinootje
          Dinootje commented
          Editing a comment
          Ok, bedankt, zal ik volgende keer doen. Enûh, ik heb al heel wat onderzoek gedaan hoor en doe dit ook al een aantal jaren. Alle trichomen zijn milky. Ze hoeven voor mij niet richting amberkleurig, vandaar mn vraag. De rechter staat er nog steeds perfect bij, maar de flowers zijn al redelijk oranje rood en er komt niet veel wit meer bij (behalve de onderste topjes). De linker zie ik nog wel witte haartjes op bijna alle toppen. Vandaar de splitsing in foto’s. De linker moet nog wel een week denk ik, maar die heeft wat problemen gehad met ondervoeding. De rechter daarin tegen is denk ik wel rijp.
          Last edited by Dinootje; 30 July 2021, 13:04.

        • TheBigDudeski
          TheBigDudeski commented
          Editing a comment
          Doe je toch de middenweg. Allebei over een weekje omhakken. Zou me niet blindstaren op witte bloeiharen. Bij mijn eerste kweek AF verschenen er na drie en halve maand gewoon weer nieuwen alsof het niks was.

          Maar ik zou even met je telefooncamera de zoom op x10 zetten en die dan een cm van je toppen houden. Niet teveel bewegen/trillen en dan kun je wel goed zien hoe ver ze zijn.
      • Dinootje
        Stoner
        Member
        • May 2021
        • 24

        #6
        Plant links
        filedata/fetch?id=1637231&d=1627725692&type=thumb
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Last edited by Nederhigh; 1 August 2021, 07:07.

        Comment

        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #7
          Wet van Soma:
          Als je denkt dat ze klaar zijn .... weekje wachten.

          Comment

          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #8
            What hedat Soma zei tis te zeggen,
            beter een week langer dan een week to soon harvesten is meestal wel voordeligersucces
            Hé vanwaar komt dat taaltje?
            dat x ballonnetje zit wel ferme in de weug wi


            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

            • Dinootje
              Stoner
              Member
              • May 2021
              • 24

              #9
              Links gaat vandaag om. Ff toch nog een vraagje…. Als ik de stam iets hoger afknip, groeien de onderste topjes dan nog door of gaat de plant dan gelijk helemaal dood?

              Comment

              Bezig...