Hallo Dames en Heren medeblower van 40 heeft een vraagje,..dit is mijn eerste plantje,..vanaf zaadje wat in wietzakje zat(waarschijnlijk white widow,..en anders bob marley,..) weet dat je aan de trichomen kunt zien hoe lang nog ongeveer,..en ga me zakscope ook bestellen,.. ik schat zelf zo nog een 3 weken ofzo als ik geluk heb.. kan er natuurlijk helemaal langs zitten... BVD (buitenplant in bos)
Hoelang ongeveer?
Collapse
X
-
Nederhigh thnx Maat✌ de regen kan een spelbreker worden voor mijn allereerste poging ..hoop op een succesvolle oogst,..goeie stortbui op de toppen kan het verpesten..(na stortbui)zodra ik kan erheen om de takken wat te bewegen,..zodat er toch zo min mogelijk water op blijft...of is dat zinloosComment
-
Comment
-
Hij staat op een redelijke plaats waar hij niet opvalt,..maar een paraplu.. mischien iets anders creatiefs,.. daar loopt niks..ja een jager mss en dan nog kans dat ie het mist..maar zo onopvallend mogelijk...dus mischien iets met plastic i dunno.. -
Oh het is guerilla, dat had ik even niet goed gelezen. Dan wordt het lastig ja.
-
-
Maar zo lang mogelijk wachten. Liefst begin November. Maar het weer is wel belangrijk. Schimmel en meeldauw ook proberen voor te blijven.
Succes!Comment
-
Thnx allemaal voor reply's kelderkastje hoe blijf ik de schimmel en meeldauw voor,..elke x goed controleren meten hopen op geen toprot,...mocht het komen groot wegknippen of oogsten iets in die trant bedoel je?Comment
-
Comment
-
-
-
Heb je inmiddels de minimicro(zak)scoopje al gebruikt om de trichomen te checken?
Ze ziet er nog goed uit, wordt best spannend nu met al die vochtige nachten/ochtenden, ook gaat de temp stuk omlaag, en volgende week begint ook het wisselvallige weer, kortom spannende tijden.
SuccesComment
-
Zal dinsdag zoiezo eens een closeup maken ...met macrofoto's ik ga het nu in de gaten blijven houden op toprot ...zodra ik dat zie zoiezo oogsten inplaats weghalen,...liefst zing ik het nog uit tot het juiste momentComment








Comment