Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoelang ongeveer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoelang ongeveer?

    Korting op 420shop
    Hallo Dames en Heren medeblower van 40 heeft een vraagje,..dit is mijn eerste plantje,..vanaf zaadje wat in wietzakje zat(waarschijnlijk white widow,..en anders bob marley,..) weet dat je aan de trichomen kunt zien hoe lang nog ongeveer,..en ga me zakscope ook bestellen,.. ik schat zelf zo nog een 3 weken ofzo als ik geluk ‍heb.. kan er natuurlijk helemaal langs zitten... BVD (buitenplant in bos)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Likeit40; 24 September 2021, 15:43.

    #2
    Ik gok 4/5 weken. Hopen op goed weer.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Nederhigh thnx Maat✌ de regen kan een spelbreker worden voor mijn allereerste poging ..hoop op een succesvolle oogst,..goeie stortbui op de toppen kan het verpesten..(na stortbui)zodra ik kan erheen om de takken wat te bewegen,..zodat er toch zo min mogelijk water op blijft...of is dat zinloos

      Comment


        #4
        parapluutje erboven of iets anders creatiefs.

        Comment


        • Likeit40
          Likeit40 commented
          Editing a comment
          Hij staat op een redelijke plaats waar hij niet opvalt,..maar een paraplu.. mischien iets anders creatiefs,.. daar loopt niks..ja een jager mss en dan nog kans dat ie het mist..maar zo onopvallend mogelijk...dus mischien iets met plastic i dunno..

        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Oh het is guerilla, dat had ik even niet goed gelezen. Dan wordt het lastig ja.

        #5
        Maar zo lang mogelijk wachten. Liefst begin November. Maar het weer is wel belangrijk. Schimmel en meeldauw ook proberen voor te blijven.

        Succes!

        Comment


          #6
          Thnx allemaal voor reply's kelderkastje hoe blijf ik de schimmel en meeldauw voor,..elke x goed controleren meten hopen op geen toprot,...mocht het komen groot wegknippen of oogsten iets in die trant bedoel je?

          Comment


          • Gps
            Gps commented
            Editing a comment

          #7
          Dank we gaan het zien,..laten we hopen ,..dat mijn allereerste poging meteen succesvol word,..

          Comment


            #8
            Fingers crossed✌
            Attached Files

            Comment


            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Nog ff door de zure appel bijten, de weergoden zijn ons v.a. Donderdag beter gezind....hold on

            #9
            Zeker Old dawg dat doe ik liever de volle periode pakken✌

            Comment


              #10
              One love
              Attached Files

              Comment


                #11
                ..laatste
                Attached Files

                Comment


                  #12
                  Heb je inmiddels de minimicro(zak)scoopje al gebruikt om de trichomen te checken?
                  Ze ziet er nog goed uit, wordt best spannend nu met al die vochtige nachten/ochtenden, ook gaat de temp stuk omlaag, en volgende week begint ook het wisselvallige weer, kortom spannende tijden.

                  Succes

                  Comment


                    #13
                    Moet nog binnenkomen..bij 70/80% oogsten..wat adviseer jij voordat de mega wisselvalligheid losbarst oogsten ..mits hij nog niet zover is. Of hopen op geen toprot

                    Comment


                      #14
                      Zal dinsdag zoiezo eens een closeup maken ...met macrofoto's ik ga het nu in de gaten blijven houden op toprot ...zodra ik dat zie zoiezo oogsten inplaats weghalen,...liefst zing ik het nog uit tot het juiste moment

                      Comment


                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Tot het laatste moment uitzingen, mooi zo

                      #15
                      Morgen komen close up foto's als het lukt‍, waneer ik ongeveer op het juiste moment oogst(trichomen),..kan ik natuurlijk wel beter een dag kiezen,..als het al een dag droog geweest is..zodat ik later met drogen minder kans heb op toprot toch?

                      Comment

                      Bezig...
                      X