Hoelang ongeveer?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Likeit40
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2021
    • 26

    #1

    Hoelang ongeveer?

    Korting op 420shop
    Hallo Dames en Heren medeblower van 40 heeft een vraagje,..dit is mijn eerste plantje,..vanaf zaadje wat in wietzakje zat(waarschijnlijk white widow,..en anders bob marley,..) weet dat je aan de trichomen kunt zien hoe lang nog ongeveer,..en ga me zakscope ook bestellen,.. ik schat zelf zo nog een 3 weken ofzo als ik geluk ‍heb.. kan er natuurlijk helemaal langs zitten... BVD (buitenplant in bos)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Likeit40; 24 September 2021, 15:43.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #2
    Ik gok 4/5 weken. Hopen op goed weer.

    Comment

    • Likeit40
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2021
      • 26

      #3
      Nederhigh thnx Maat✌ de regen kan een spelbreker worden voor mijn allereerste poging ..hoop op een succesvolle oogst,..goeie stortbui op de toppen kan het verpesten..(na stortbui)zodra ik kan erheen om de takken wat te bewegen,..zodat er toch zo min mogelijk water op blijft...of is dat zinloos

      Comment

      • Slome Joop
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2018
        • 1191

        #4
        parapluutje erboven of iets anders creatiefs.

        Comment


        • Likeit40
          Likeit40 commented
          Editing a comment
          Hij staat op een redelijke plaats waar hij niet opvalt,..maar een paraplu.. mischien iets anders creatiefs,.. daar loopt niks..ja een jager mss en dan nog kans dat ie het mist..maar zo onopvallend mogelijk...dus mischien iets met plastic i dunno..

        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Oh het is guerilla, dat had ik even niet goed gelezen. Dan wordt het lastig ja.
      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #5
        Maar zo lang mogelijk wachten. Liefst begin November. Maar het weer is wel belangrijk. Schimmel en meeldauw ook proberen voor te blijven.

        Succes!

        Comment

        • Likeit40
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2021
          • 26

          #6
          Thnx allemaal voor reply's kelderkastje hoe blijf ik de schimmel en meeldauw voor,..elke x goed controleren meten hopen op geen toprot,...mocht het komen groot wegknippen of oogsten iets in die trant bedoel je?

          Comment


          • Gps
            Gps commented
            Editing a comment
            Je kan schimmel en toprot buiten niet voor blijven. Probeer de planten wel regelmatig te controleren, en verwijder toprot.

            Of ze gaan rotten hangt af van het weer af, en dat kunnen we niet beïnvloeden.
        • Likeit40
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2021
          • 26

          #7
          Dank we gaan het zien,..laten we hopen ,..dat mijn allereerste poging meteen succesvol word,..

          Comment

          • Likeit40
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2021
            • 26

            #8
            Fingers crossed✌
            Attached Files

            Comment


            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Nog ff door de zure appel bijten, de weergoden zijn ons v.a. Donderdag beter gezind....hold on
          • Likeit40
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2021
            • 26

            #9
            Zeker Old dawg dat doe ik liever de volle periode pakken✌

            Comment

            • Likeit40
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2021
              • 26

              #10
              One love
              Attached Files

              Comment

              • Likeit40
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2021
                • 26

                #11
                ..laatste
                Attached Files

                Comment

                • Old dawg
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2020
                  • 1266

                  #12
                  Heb je inmiddels de minimicro(zak)scoopje al gebruikt om de trichomen te checken?
                  Ze ziet er nog goed uit, wordt best spannend nu met al die vochtige nachten/ochtenden, ook gaat de temp stuk omlaag, en volgende week begint ook het wisselvallige weer, kortom spannende tijden.

                  Succes

                  Comment

                  • Likeit40
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2021
                    • 26

                    #13
                    Moet nog binnenkomen..bij 70/80% oogsten..wat adviseer jij voordat de mega wisselvalligheid losbarst oogsten ..mits hij nog niet zover is. Of hopen op geen toprot

                    Comment

                    • Likeit40
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2021
                      • 26

                      #14
                      Zal dinsdag zoiezo eens een closeup maken ...met macrofoto's ik ga het nu in de gaten blijven houden op toprot ...zodra ik dat zie zoiezo oogsten inplaats weghalen,...liefst zing ik het nog uit tot het juiste moment

                      Comment


                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Tot het laatste moment uitzingen, mooi zo
                    • Likeit40
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2021
                      • 26

                      #15
                      Morgen komen close up foto's als het lukt‍, waneer ik ongeveer op het juiste moment oogst(trichomen),..kan ik natuurlijk wel beter een dag kiezen,..als het al een dag droog geweest is..zodat ik later met drogen minder kans heb op toprot toch?

                      Comment

                      Bezig...