Snoeien

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • OPP
    Retired
    • Jul 2010
    • 4

    #1

    Snoeien

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij wat tips geven voor het snoeien van een plant waardoor meer energie / voeding bij de toppen terecht komt.
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #2
    Re: Snoeien

    Oei snoeien... Denk dat er al veel hun haren in de nek gaan rechtstaan bij het lezen van zon titel
    Snoeien zou ik het niet echt noemen omdat je dan misschien mensen op een dwaalspoor zet. Misschien ga je beter over tot dieven.

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • OPP
      Retired
      • Jul 2010
      • 4

      #3
      Re: Snoeien

      Thx voor je reactie,

      Wat voor effect zal het op een plant hebben als alle grote bladeren worden verwijderd?

      Het lijk mij dat daar tog veel energie naar toe gaat.

      Comment

      • pottytrainer
        Ultra Stoner
        • Jan 2011
        • 118

        #4
        Re: Snoeien

        negatief effect. die bladen zorgen voor verdamping. klik eens op de link van sir smoke allot.
        mvg,
        potty

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: Snoeien

          Wel eens van foto-synthese gehoord...... zonder blad komt er niks.

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #6
            Re: Snoeien

            Je zit een beetje omgekeerd na te denken dude. Het blad zorgt er net voor dat veel energie naar je plant gaat...

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: Snoeien

              Luister naar Vale en $ir : geen bladeren eraf halen tenzij ze al vanzichzelf aan het afsterven zijn.

              Dieven is wel een idee idd > kleine topje eruit om dus MINDER maar hopelijk GROTERE toppen te krijgen aan het eind.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • janleuri
                Retired
                • Oct 2008
                • 1131

                #8
                Re: Snoeien

                supercropping of knakken van takken geeft ook grotere opbrengst

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #9
                  Re: Snoeien

                  Er is maar een manier om je plantje te snoeien!
                  Dat is als de toppen klaar zijn en snoei dan onderaan de stam
                  Voor de rest: afblijven als de bladeren gezond zijn.......

                  Comment

                  • OPP
                    Retired
                    • Jul 2010
                    • 4

                    #10
                    Re: Snoeien

                    Duidelijk, THX.

                    Comment

                    • spike
                      Retired
                      • Jul 2010
                      • 7

                      #11
                      Re: Snoeien

                      maar hoe zit het dan met meer licht bij de toppen????waardoor ze groter worden mzzl pablo

                      Comment

                      • smokeykev
                        Retired
                        • Mar 2009
                        • 1533

                        #12
                        Re: Snoeien

                        de toppen zelf doen niet (of weinig) aan fotosynthese... daar heb je bladeren voor nodig,
                        je moet het zo bekijken, de wortels zijn de banden, de bladeren de motor en de toppen het frame en de zetels van de wagen...
                        snij je in je banden... verhaal over
                        haal je je motor onderuit... gaat ie minder (haal je motor weg....)
                        frame heb je iets aan en kan je er desnoods wel afhalen...

                        Comment

                        Bezig...